Хората с увреждания с електромобили ще получават безплатни винетки
Отстранява се законодателен пропуск, заради който КАТ отказва издаването им
Потребителят иска да опитва нови неща и търси цялостно преживяване
Тя е регионален мениджър на един от глобалните технологични лидери в решенията за онлайн пазаруване, но преди всичко е потребител, който държи да намира лесните и удобни решения. Ваня не помни кога за последно е влизала в банков клон, разполага с малко кеш в ежедневието си и държи на цялостното преживяване, което се случва с клиента, когато пазарува. В рубриката „Жените на България“ Ваня споделя своята визия за начина, по който ще живеем в дигиталния свят.
Високата позиция, която заема в Mastercard, е отговорна, но тя мисли преди всичко за ползите от решенията, които създават, върху бизнеса и потребителите.
Пазарите са различни, тъй като нивото на зрялост по отношение на дигитализацията и електронните разплащания са различни. Компанията има опит както на най-малките, така и на най-големите пазари, но е важно добрият мениджър да разбира спецификата на клиентите, мисълта да бъде винаги за крайния потребител, а продуктите да адресират съответните нужди.
„Проучванията на регионално ниво показват, че българският клиент е изключително отворен и толерантен към технологичните иновации“, твърди Ваня. По думите й българският потребител иска да опитва различни неща, а статистиката показва, че най-важно за него е услугите да са му удобни, да спестяват време и да решават проблеми. Това създава предпоставка за развитие и на пазарите.
Бизнесът също се води от крайния клиент и потребителя. Компаниите осъзнават необходимостта от това да променят общуването с клиента и да му дадат нови възможности.
„Все по-близо сме до времето, в което е възможно всичко да бъде онлайн и да бъде дигитализирано, но конвенционалните методи ще продължат да съществуват. Всеки ще има възможност да направи избор“, категорична е Ваня и допълва, че българският клиент е взискателен и с очаквания към услугите, които използва и продуктите, които купува.
На фокус е и новото поколение, което залага на иновациите и преживяванията. То е изключително ориентирано към каузите, не е толкова лоялно към брандове и корпорации и много лесно може да премине от един бранд към друг, ако види, че компанията, на която се е доверявало, няма отговорен бизнес модел или вреди по някакъв начин.
„Важното е да не създаваме вреди, но да създаваме ползи“, коментира Ваня и обяснява, че все повече се залага на това даден продукт или услуга да обединява хората и да ги въвлича в идеята за нещата.
Какво още разказа Ваня можете да гледате на btvnovinite.bg.
Отстранява се законодателен пропуск, заради който КАТ отказва издаването им
През тази година Асоциация „Българска книга" получи над 100 номинации за приза „Рицар на книгата"
Само 6,3 на сто смятат, че възнагражденията сега са мотивиращи