В каква валута ще са промоциите в магазина, когато приемем еврото и как ще се връща ресто?
Кога левът ще престане да бъде средство за плащане?
От Джордж Клуни до Майкъл Джордан, те излязоха извън границите на кариерата си
В света на развлеченията много знаменитости са използвали изумителната си нетна стойност, слава и влияние, за да се впуснат в света на бизнеса. Техните предприемачески пътешествия са толкова разнообразни, колкото и талантите им, като обхващат различни индустрии от мода и музика до технологии и спорт. Тези начинания осигуряват допълнителен поток от приходи и позволяват на тези знаменитости да създадат трайно наследство извън основната си кариера.
Джордж Клуни и Ранде Гербер - Casamigos Tequila
Casamigos Tequila, марка, основана съвместно от Джордж Клуни и Ранде Гербер, се превърна в нарицателно име в света на спиртните напитки. Стартирала през 2013 г., марката първоначално е била частна колекция за дуото и техните приятели. Популярността му обаче доведе до публично лансиране. През 2017 г. Diageo, световен лидер в алкохолните напитки, придоби Casamigos за умопомрачителните 1 милиард долара, отбелязвайки важен момент в пътя на марката.
Мери-Кейт и Ашли Олсен - множество марки
Мери-Кейт и Ашли Олсен, известните актриси-близначки, преминаха успешно от ранните си актьорски кариери към превръщането им в уважавани модни фигури. Те са изградили модна империя с множество марки, включително The Row, Elizabeth and James и Olsenboye. The Row, по-специално, получи признание за своите луксозни артикули, спечелвайки CFDA Дизайнер на дамско облекло на годината през 2012 и 2015 г., според The Hollywood Reporter. Техните успешни начинания в модната индустрия, които имат обща стойност от около 1 милиард долара, значително допринесоха за общата нетна стойност на близначките от приблизително 500 милиона долара.
Beyoncé & Jay Z - Tidal And Ivy Park
Силната музикална двойка Бионсе и Джей Зи направиха значителни крачки в бизнеса със своите начинания, Tidal, услуга за стрийминг на музика, и Ivy Park, известна марка за спортни развлечения. Tidal, придобита от Jay Z през 2015 г., в момента се оценява на 377,5 милиона долара и има за цел да предостави по-справедлив модел за артистите. Според Forbes, Ivy Park, съоснована от Beyoncé през 2016 г., в момента се оценява на около 450 милиона долара. Тези начинания са допринесли за общата нетна стойност на двойката от над 1 милиард долара.
Джесика Симпсън - Колекция Джесика Симпсън
Джесика Симпсън, американска певица, актриса и моден дизайнер, стартира едноименната марка през 2005 г. в партньорство с Винс Камуто, съоснователят на компанията за обувки Nine West. Колекцията Jessica Simpson е модна линия от облекла и други артикули за жени и младежи. Освен дрехи, марката включва чанти, слънчеви очила, аксесоари, бижута, обувки и парфюми. Колекцията има значителен успех, печелейки 1 милиард долара от годишни продажби към 2014 г.
Джесика Алба - The Honest Company
Актрисата Джесика Алба е съосновател на The Honest Company, която предлага екологични продукти за бебета и красота. От създаването си през 2011 г. компанията е спечелила лоялна клиентска база, което води до текущата й оценка от приблизително 1,5 милиарда долара. Ангажиментът на Алба да предоставя безопасни и ефективни продукти е довел до успеха на марката, демонстрирайки нейния предприемачески дух и отдаденост.
Кейт Хъдсън - Fabletics
Fabletics е марка за фитнес и спорт, съоснована от актрисата Кейт Хъдсън. Неговата услуга, базирана на абонамент, предоставя на членовете персонализирани спортни облекла всеки месец. Fabletics се фокусира върху предоставянето на стилни и висококачествени облекла на достъпни цени. Fabletics придоби популярност с удобното си онлайн пазаруване и акцента върху потикването на жените да водят активен и здравословен начин на живот. Известната марка в момента генерира годишен приход от 500 милиона долара и има оценка от над 1,5 милиарда долара.
Майкъл Джордан - Air Jordan
Баскетболната легенда Майкъл Джордан повлия значително на индустрията за спортни обувки с Air Jordan, марка баскетболни обувки, произведени от Nike. От пускането си на пазара през 1984 г. Air Jordan се превърна в синоним на първокласни спортни обувки. Това стана най-продаваната марка на Nike, генерираща над 5,2 милиарда долара годишен приход с монументална оценка от 10 милиарда долара. Успехът на марката допринесе значително за нетното състояние на Джордан от 1,6 милиарда долара, демонстрирайки влиянието му на и извън баскетболното игрище.
Кога левът ще престане да бъде средство за плащане?
Под собствеността на Мъск X е активно рекламиран като алтернатива на традиционните медии
Евентуална американска собственост върху "Северен поток 2" ще осигури лост в мирните преговори с Русия, според него