Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Той е направен от изключително странни и скъпи съставки
Има едно лакомство от Япония, чиято цена ни шокира дори повече от тази на най-скъпото манго в света. Този сладолед постави световния рекорд за най-скъпия в света. Вкусът Byakuya на компанията за сладолед Cellato струва колосалните 6696 долара само за приблизително 115 грама.
Сладоледът, който може да бъде закупен онлайн, е направен от редки съставки, включително трюфели, отглеждани в Алба, Италия, които струват около 15 192 долара за килограм. Сладоледът съдържа и пармиджано реджано и утайка от саке, което е плодова паста, останала от производството на саке.
Сладоледът е създаден за Cellato от шеф Тадайоши Ямада, който е главен готвач в популярен ресторант за фюжън кухня в Осака, Япония.
Когато бъде закупен от уебсайта Cellato, сладоледът идва с ръчно изработена метална лъжица, направена от същите материали, използвани за изграждането на храмове и светилища.
Производителят съветва хората да се насладят на сладоледа, като го залеят с масло от бял трюфел и го разбъркат, докато омекне.
„Няма срок на годност, но препоръчваме да го изядете възможно най-скоро, около 10 дни след покупката, за да запазите вкуса и текстурата“, казва Cellato.
Книгата на рекордите на Гинес призна сладоледа за най-скъпия в света този месец, но Cellato не спира дотук. Те планират да пуснат повече сладоледи със скъпи съставки като шампанско и хайвер.
Те вече предлагат сладоледи на по-високи от средните цени, включително два вкуса на черен трюфел и шоколад – един струва около 72 долара, а друг струва около 274 долара.
През 2022 г. цената на половин галон сладолед в САЩ достигна връх от 5,56 долара спрямо средно 4,75 долара, според Statista. През 2021 г. средният американец е консумирал около 5 500 кг. сладолед всяка година – това е по-малко от около 7 кг. през 2000 г.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса