Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
С какво се е занимавала досега Григорова
Ваня Григорова е позната на обществото предимно като синдикалист от КТ "Подкрепа". Последните седмици обаче името й се споменава по-често отвсякога, защото освен, че се кандидатира за кмет на София, издигната от БСП и обединение "Левицата", тя стигна и до балотаж, който ще се състои на 5 ноември.
Коя е Ваня Григорова?
Тя е родена на 12 септември 1978 година в София. Израства в столичния квартал "Христо Ботев". Завършва средното си образование в Националната търговско-банкова гимназия, а след това учи бакалавъри магистър в УНСС, специалност „Маркетинг“.
Започнала е трудовия си живот като чистачка в училище и работник във верига за бързо хранене. Била е изследовател в агенция за онлайн проучвания, пазарен експерт в телеком и администратор в неправителствена организация Институт "Отворено общество", където участва в проекти, насочени към интеграция на ромите. От 2015 г. е икономически съветник на президента на КТ "Подкрепа".
Григорова е автор на статии за въздействието на международните финансови институции върху социално-икономическото развитие на България, за ефектите от договорите за свободна търговия, за последствията от дерегулацията на публичните услуги и други.
Председател е на Сдружение "Солидарна България". Национален координатор за България на Европейската гражданска инициатива срещу трансатлантическите търговски споразумения – TTIP и CETA, които подчиняват хората и държавите на корпоративните интереси. Участник в протестите срещу добива на шистов газ в България, бетонирането на Черноморието и посегателствата срещу Природен парк „Пирин“, както и срещу навлизането на ГМО в българското земеделие.
Сред по-известните й статии са:
„Договорите за свободна търговия – инструментът на силните в глобалната икономика“
„Международните финансови институции и българският експеримент“
„На прицел – общественото водоснабдяване“
„Плосък данък или демокрация?“
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови