Cloudflare се срина: Кои уебсайтове не работят?
Каква е хронологията на прекъсването?
БГ Бизнес
По време на 13-тото издание на eMAG Black Friday клиентите имаха достъп до над 40 милиона броя продукти, обхващащи широк диапазон от категории – от продукти за ежедневни нужди и дома до техника, електроника, домакински електроуреди, лична грижа, детски стоки, мода, спорт, авто, инструменти и много други. Всеки клиент е поръчал средно по 4 продукта, което е 14% ръст спрямо миналата година – потвърждение, че хората са планирали предварително за eMAG Black Friday и са комбинирали покупките на по-скъпи стоки с такива за ежедневни нужди. Платформата регистрира 11.7% повече посещения в рамките на кампанията, като клиентите са похарчили 7% повече средно на поръчка спрямо 2024 г.
По време на eMAG Black Friday 2025 Genius абонатите в България са спестили над 327 000 лв./166 169.86€, , възползвайки се от всички предимства на услугата – опции за безплатни доставки и ексклузивни оферти, както и достъп до най-ниските цени за годината*. Данните от платформата показват, че Genius клиентите не само са били едни от най-активните, но и са потребители, ангажирани цялостното изживяване при покупки онлайн. Картовите плащания продължават да са предпочитаната от тях опция, с 46.03% от всички направени Genius поръчки по време на кампанията, което подчертава доверието им към удобните и модерни методи на плащане.
Black Friday 2025 се доказа и като силен момент за ръст и при предприемачите – 5600 Marketplace търговци се включиха в кампанията, което е 11% увеличение на годишна база. Най-значим растеж отбелязаха търговците, използващи програмата Fulfillment by eMAG, демонстрирайки на практика потенциала ѝ да ускорява продажбите.
easybox остана предпочитан метод за доставка в градовете, където има инфраструктура – 79.85% от всички поръчки са насочени към автоматични шкафчета. Това е ясен сигнал за предпочитание на клиентите към бързо, удобно и безконтактно получаване на пратки, особено при натоварени шопинг събития като Black Friday. На национално ниво делът на доставките до автоматични шкафчета също продължава да расте, достигайки над 50% от всички поръчки, направени по време на кампанията. Това потвърждава, че българските потребители все повече ценят гъвкавостта, разширения времеви прозорец за получаване и възможността да вземат поръчките си, когато им е удобно – и допълнително затвърждава позицията на easybox като доверено и ефективно решение за доставка в страната.
„Резултатите от Black Friday тази година отново показват, че българските клиенти ценят удобството, скоростта и надеждните услуги при онлайн пазаруване. С повече от половината поръчки, доставени до автоматични шкафчета, и растящ дял на картовите плащания, потребителите недвусмислено оценяват модерните и гъвкави начини за пазаруване. Силното приемане на Genius и 11% ръст при Marketplace търговците доказва, че и клиентите, и предприемачите виждат в eMAG надежден партньор за по-умни покупки, повече спестявания и дългосрочен растеж,“ каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
*Важи за периода 1.01-13.11.2025 г. или за по-кратък период, ако съответният продукт е качен на платформата eMAG след началото на този период, и не важи за продукти извън платформата emag.bg. Отнася се само за продукти, предлагани на платформата на еMAG за посочения период и не включва референции към цени на търговци или магазини извън платформата eMAG.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Каква е хронологията на прекъсването?
59% от българите плащат с дебитни карти