Нов връх на цената на газа в Европа
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Някои от заглавията ще ви изненадат.
Това, че един филм се окаже боксофис провал, не винаги означава, че не е качествен. Въпреки загубите за милиони, част от филмите са достойни за наградите на Филмовата академия. Ето списък с някои от най-големите касови провали в историята, които си струва да разгледате. Някои от филмите в списъка ще ви изненадат.
Напред (2020)
Pixar обикновено е гаранция за успех, но неговият трогателен и прочувствен разказ на истории не беше съпоставим с пандемията COVID-19. „Напред“ е вълшебна история за двама братя елфи, които се опитват да се свържат отново с покойния си баща. Филмът обаче беше пуснат само две седмици преди кината по света да започнат да затварят вратите си през март 2020г.
Onward в крайна сметка загуби около 131 милиона щатски долара, но е повече от вероятно филмът да е бил печеливш, при различна ситуация.
Семейната анимация е оценена с 88% на Rotten Tomatoes, което е ниско за Pixar, но като цяло страхотен резултат. Филмът номиниран и за Оскар за най-добър анимационен филм, но загуби от другия филм на Pixar Soul.
Али (2001)
Този биографичен филм за боксовата легенда Мохамед Али даде на Уил Смит първата му номинация за Оскар. Освен това му донесе третата поредна боксофис провал подред след филмите „Този див, див запад“ и „Легендата за Багър Ванс“. И ако за тези два филма можем да предположим защо се провалиха, то трудно можем да си обясним защо Али падна в боксофиса.
Режисьорът Майкъл Ман беше в гореща серия след „Жега“ и „Вътрешен човек“, а представянето на Смит оправда своята реклама, а Мохамед Али безспорно и обичан спортист по целия свят.
Продължителността на филма от два часа и половина може да е отблъснала някои хора, но недостатъците му в боксофиса до голяма степен се дължат на това, че беше в пряка конкуренция с „Властелинът на пръстените: Братството на пръстена“. Така или иначе, Али спечели само около половината от разходите си, което постави загубите около 90 милиона щатски долара.
Хюго (2011)
Името Мартин Скорсезе обикновено извиква интуитивни образи на насилие и гангстери – помислете за Raging Bull, Goodfellas, Casino, The Irishman, The Departed и Taxi Driver. Обикновено не го свързваме със семейни забавления, което може би е причината публиката да не се появи за неговата магическа, подходяща за деца адаптация на „Хюго“
Създаването на това любовно писмо към раждането на киното и режисьора пионер Джордж Мелиес струва около 150 милиона щатски долара, като други около 120 милиона щатски долара са похарчени за промоция. Това беше най-скъпият филм на Скорсезе до момента и заснемането в 3D допринесе значително за това. Може би при по-малък бюджет нямаше да загуби повече от 100 милиона долара.
Газохранилищата в ЕС към 19-и ноември са запълнени на 89,87%
Ето какво сочат нови проучвания
Svetatnazdraveto.bg ще предлага полезни съвети за превенция и грижа за здравето за всички възрастови групи