Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Вместо само черно, бяло и сиво, вече са налични 32 цвята
Преди година концептуалният iX Flow на BMW беше обявен за „първата в света кола, която променя цвета си“. По това време специалната версия на електрическия кросоувър можеше да променя цвета на панелите си между бяло, черно и сиво.
За тазгодишното изложение BMW показа i Vision Dee, концептуален електрически спортен седан, който визуализира цял набор от технологии, които можем да видим в близко бъдеще, като виртуален асистент с изкуствен интелект.
Това означава, че i Vision Dee - който изглежда като кръстоска между ретро BMW и Tesla - може да променя цветовете си по команда.
Вместо само черно, бяло и сиво, вече са налични 32 цвята.
Според главния изпълнителен директор на компанията Оливер Ципсе i Vision Dee ще бъде пусната в производство през 2025 г. Компанията планира паралелно с това да пусне и нова серия електромобили, озаглавена Neue Klasse, или просто нова класа, предава Reuters.
Концептуалният автомобил на BMW изглежда като кола, която трудно би била пусната в масово производство.
Една от най-впечатляващите новости е липсата на контролно табло. То е заменено от дигитален плъзгач, който контролира образите, проектирани на предното стъкло на автомобила. В крайния случай предното стъкло може да показва дори един цифров, виртуален свят вместо реалността на градските улици, казва БТА.
"Да бъдеш дигитален лидер не означава да имаш най-големия екран", казва Ципсе, влизайки в пряк конфликт с конкурентите, които залагат на големи дигитални контролни табла в електромобилите си.
По време на презентацията Ципсе представи и дигиталния помощник Дий, която разговаря с него и други на сцената с женски глас. Залагайки на утвърденото си през годините мото, че BMW е "най-добрата машина за шофиране", Ципсе посочи, че технологията "Дий" може да превърне бъдещите автомобили в "най-добрия спътник".
Компанията обясни използването на технологията на електронното мастило, което дава възможност автомобилът да сменя цвета си посредством 240 отделни цветни клетки. Така в даден момент това позволява на прототиа да бъде светлозелен, после тъмнолилав, а накрая червен на бели ивици.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса