Шефката на Threads със съвети как да публикуваме в социалната мрежа

Технологии

През септември Threads, която е на малко повече от година, е имала над 230 милиона активни потребители месечно в световен мащаб

 

Meta е била подложена на критики заради публикациите, които привличат вниманието на потребителите в Threads, но компанията държи на коментарите - и на идеята за публикации, които „стимулират разговор“ - като начин да се реши какво да бъде препоръчано, пише Business Insider. 

Ако не сте били в Threads, за да следите сагата, ето кратко обобщение.

Миналия месец Кейти Нотопулос от Business Insider експериментира с публикуване на яростно съдържание в Threads и установи, че публикациите, които подтикват хората да се ядосват в коментарите си, често се представят много добре в приложението.

Оттогава Threads е пълен с дебати относно „rage bait“, модерирането на съдържанието и политическото съдържание в платформата, подобна на Twitter.

Миналата седмица ръководителят на Instagram Адам Мосери - който също така наблюдава Threads - написа в публикация за Threads, че Meta знае, че е имало увеличение на ангажираността в Threads и че „работи, за да я овладее“. След това Мосери публикува, че Threads „е открил грешки“ в прилагането на модерирането на съдържанието. 

Дебатът се води в момент, когато Threads продължава да набира скорост сред потребителите. По данни на фирмата за маркетингово разузнаване Sensor Tower през септември Threads, която е на малко повече от година, е имала над 230 милиона активни потребители месечно в световен мащаб. Последните официални данни, които Мосери сподели през август, бяха, че Threads е надхвърлил 200 милиона месечни потребители. За сравнение, Sensor Tower изчислява, че X (бивш Twitter) е имал над 315 милиона глобални потребители към септември.

BI разговаря с Емили Далтън Смит, вицепрезидент по управление на продуктите в Meta и ръководител на Threads, за последните препоръки към създателите, които използват приложението - и за пътя напред.

Ако има един извод, който Далтън Смит има за създателите, използващи Threads, то той е, че те трябва да помнят, че това е „приложение за разговори в реално време“.

„По-голямата част от съдържанието ще се разпространява само за няколко часа в рамките на деня“, каза Далтън Смит пред BI. „Уверете се, че говорите за неща, които се случват в момента и които са наистина навременни и подходящи, това ще ви помогне много.“

Ето и най-важните изводи: 

  • Ангажираност = коментари (за добро или лошо). Постовете с нишки, които „предизвикват разговори, е по-вероятно да бъдат препоръчани“, казва компанията на създателите. Далтън Смит заяви пред BI, че Meta разглежда разговора като отговори, които се случват на дадена публикация. Тя препоръчва на създателите да отговарят на своята аудитория, на други създатели и на редовни потребители, „за да се уверят, че публикациите им получават много внимание и активност“.
  • Не очаквайте скоро лични съобщения в Threads. „В момента нямаме планове да предлагаме съобщения в Threads“, каза Далтън Смит. „Но гледайки напред, проучваме някои начини да улесним хората да се свързват и да намират своите хора.“ Приложението обаче позволява на хората да използват Instagram DMs за споделяне на съдържание.
  • Етикетирането на съдържанието като генерирано от изкуствен интелект няма да навреди на разпространението. Докато разговарях по телефона с Далтън Смит, първата публикация в собствения ми канал Threads беше генерирано от AI видео на котки, които се разхождат по моден подиум - но не видях етикет за AI. Далтън Смит каза, че Meta насърчава хората да използват тези етикети и че „това няма да промени разпространението ви“.
  • Meta все още е в режим на тестване, когато става въпрос за монетизация. Макар че тази година Мета започна да въвежда ограничен тест за монетизиране на създателите, платформата все още „не прави нищо по отношение на рекламите в този момент“, каза Далтън Смит. „Мислим много за това как да подкрепим създателите в дългосрочен план, но в момента просто сме наистина фокусирани върху изграждането на самото приложение.“
  • Освен това почивните дни очевидно са чудесно време за публикуване. „Установяваме, че съдържанието, публикувано през почивните дни, може да помогне за по-висока ангажираност, което е логично, защото Threads е такова приложение в реално време“, каза Далтън Смит. Мета препоръчва на създателите да публикуват между два и пет пъти седмично. Честото публикуване в Threads е свързано с по-голям брой показвания на публикация, казват от Meta.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

 

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст