Денонощен офис с кафе на повикване: JPMorgan откри нов небостъргач за 3 млрд. долара
Сградата е 60-етажна и може да побере до 10 000 души при пълен капацитет
Threads стартира през юли 2023 година, като пряк съперник на X (известен преди като Twitter)
Приложението за социални медии на Meta Threads, което е най-големият конкурент на X на Илон Мъск, достигна 175 милиона активни потребители месечно, точно преди отбелязването на първата годишнина от стартирането му, предаде ДПА.
Главният изпълнителен директор на Meta Марк Зукърбърг, цитиран от БТА, обяви броя им в публикация в платформата, добавяйки "каква година".
Threads стартира през юли 2023 година, като пряк съперник на X (известен преди като Twitter).
Много потребители, несъгласни с промените в X след придобиването му от страна на Илон Мъск, започнаха да търсят алтернатива - възможност, уловена от Meta и Зукърбърг.
Стартирането на приложението дойде, когато двамата технологични директори бяха вкарани в ожесточен публичен спор, като Илон Мъск предизвика основателя на Meta на физически двубой, който така и не се състоя.
В един момент главният изпълнителен директор на Tesla и SpaceX дори заплаши със съдебни действия срещу Meta заради пускането на новото приложение.
Ръстът до 175 милиона потребители месечно за Threads е скромен, за разлика от най-големите социални медийни платформи - другите големи приложения на корпорацията – Facebook и Instagram, всяко от което има милиарди активни потребители.
От компанията на Зукърбърг заявиха, че техният основен фокус не са количеството потребители на новата платформа, както изпълнителният директор на Instagram Адам Мосери каза пред американския уебсайт за технологичния новини The Verge миналата година, че ще бъде "по-заинтересован", ако новото приложение стане "културно значима".
За разлика от някои сайтове за социални медии, Meta намали политическото съдържание и вместо това насърчи по-ненатоварващо съдържание в Threads .
Сградата е 60-етажна и може да побере до 10 000 души при пълен капацитет
Предложението e направено още през 2022 година
Aмериканските технологични гиганти са вложили 113 млн. евро в лобиране в Европа през 2023 г.