Без такси за бусове на туроператори на летище София тази зима
Решението ще важи до края на зимния период
Суперавтомобилът C-111 е предназначен да бъде отговорът от бъдещето
Суперавтомобилът C-111 е предназначен да бъде отговорът от бъдещето на Mercedes-Benz на моделите на Lamborghini и Ferrari, създадени в края на 60-те и началото на 70-те години.
Показан за първи път на автомобилното изложение във Франкфурт през 1969 г., C-111 се състои от 16 екземпляра. Но въпреки опасенията относно двигателя, конструкцията на каросерията и последвалата горивна криза от 1970 г., мечтата за сериен C-111 никога не се сбъдва.
Сега Mercedes преосмисли легендарния автомобил с новия Vision One-Eleven, електрическа версия на класиката, която не е само проучване на дизайна, но, подобно на своето вдъхновение, е идея за нововъзникващите технологии за суперавтомобили.
Вместо клиновидната форма, която дефинира оригиналния C-111 и други суперавтомобили от онази епоха, новата концепция започва с характерния дизайн, който определя всички съвременни автомобили на Mercedes - една единствена, изящна линия, извиваща се от капака до багажника.
В предната и задната част на автомобила пикселираните дисплеи са направени дигитално в преувеличен, опънат овал, който имитира формата на оригинала.
„Тези графики, въпреки че идват от автомобил, който е на 50 години, са много модерни в тази много продълговата форма на продукт“, обяснява Вагенер.
Масивното предно стъкло напомня за други забележителни автомобили от същия период като C-111, включително Lancia Stratos Zero, направена от Bertone и показана през 1970 г.
Част от привлекателността на Vision One-Eleven е емоцията, която дизайнерите успяха да предизвикат без сложни стилни елементи.
Дизайнерите са искали колата да изглежда като черупка.
Поразителният интериор е направен в бяло със сребриста кожена тапицерия, допълнена от оранжеви и ярки хромирани акценти.
„Изглежда като нещо от Барбарела“, размишляват от компанията. В сравнение с черния интериор на оригиналната кола, Vision One-Eleven изглежда светъл и ефирен, с ниска, наклонена позиция на седене, която кара пилотската кабина да изглежда като салон или кола от Формула 1.
Решението ще важи до края на зимния период
Едва 27% от служителите търсят възможност да развиват и придобиват нови умения
LVMH става глобален партньор на състезанията