Истории на успеха: Мелани Пъркинс от Canva

Технологии

Първоначално целта на Пъркинс да създаде достъпен, прост онлайн инструмент за дизайн е отхвърлена от над 100 инвеститори

През 2007 г. Мелани Пъркинс работи на непълно работно време, докато учи в Пърт, Австралия, и преподава на студенти как да използват софтуер за настолен дизайн. Нейната история е разказана в блога на Harvard Business School. 

Софтуерът беше скъп, сложен и изискваше обучение за цял семестър, за да се научи да го използва, което накара Пъркинс да се запита: "Има ли начин това да бъде по-просто и по-евтино?"

Първоначално целта на Пъркинс да създаде достъпен, прост онлайн инструмент за дизайн е отхвърлена от над 100 инвеститори - едва след три години от процеса на представяне Canva получава първата си инвестиция.

Перкинс дължи тази инвестиция на промяната в стратегията си за кандидатстване: Тя започва да се ръководи от проблема, който Canva има за цел да реши.

"Много хора могат да се свържат с това, че влизат в нещо като Photoshop и са напълно претоварени", казва Пъркинс в интервю за Inc. "Важно е да разкажете историята, защото ако аудиторията ви не разбере проблема, няма да разбере и решението." 

Днес 60 млн. клиенти използват Canva за създаване на проекти в 190 държави.

Историята на Пъркинс отразява колко важно е ефективното комуникиране на стойността на бизнес идеята, както и упоритостта и устойчивостта, необходими за предприемаческия успех.

Canva улеснява проектирането на красиви творчески ресурси за всички. Canva е безценен инструмент, който помага да подобрите уменията си в областта на дизайна - от изображения, видеоклипове и gif файлове в социалните мрежи до плакати, уебсайтове, брошури, мултимедийни презентации и още много други - дори ако тепърва започвате. 

Успехът на компанията се дължи на няколко фактора, сред които лесният за използване интерфейс, широкият набор от шаблони и инструменти, както и визията на нейните основатели.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст