Искате частен тур на Акропола? Пригответе 5000 евро
Гърция въвежда новата услуга за извънработно време
82% от представителите на Gen Z сърфират в интернет докато гледат телевизия
„По-младите поколения консумират все по-малко телевизия и прекарват много повече време в интернет. Според IPSOS, дори когато гледат телевизия по време на рекламен блок, цели 82% от представителите на Поколението Z (Gen Z) сърфират в интернет“, каза Иван Брозович, ръководител на онлайн екипа на агенцията за творчески медии „Universal McCann Zagreb“.
Според списание Forbes, Милениалите имат продължителност на вниманието от 12 секунди, а Поколението Z (Gen Z) само 8 секунди. При тези условия трябва да има голямо съответствие между креативното маркетингово послание и каналите, през които това съобщение се изпраща, за да достигне до целевата аудитория.
„Препоръката на каналите за комуникация зависи изключително от целите, които клиентът има, както и от целевата група, към която иска да се обърне. Всеки клиент и дори всяка кампания може да има различен микс от канали, които ще увеличат максимално успеха на предаването на комуникационни съобщения“, добавя той.
Той също така отбелязва, че социалните мрежи трябва да бъдат сериозно разгледани във всяка медийна стратегия.
Гърция въвежда новата услуга за извънработно време
6 май няма се компенсира с допълнителен почивен ден, припомнят от ГИТ
Интересна информация за постещите и тези, които искат да си починат от месото