1 USD
1.69277 BGN
Петрол
65.15 $/барел
Bitcoin
$108,059.0

Как "офлайн" преживяването се превърна в новия лукс?

Свят

Все повече компании организират събития без телефони

Фразата „офлайн е новият лукс“ набира популярност в социалните мрежи. Някои я използват за снимки от разкошни ваканции, други смятат, че най-богатите скоро ще се откажат от социалните медии и смартфоните. Дигиталният минимализъм се развива, а хората публикуват все по-малко снимки и пазят личния си живот личен, пише The Business Insider. 

Много хора избират да стоят далеч от чатботове, използват флип телефони и са изтрили електронната си поща. Това има дава  „повече пространство за мислене“. Андрю Рот, основател на платформата Offline, отбелязва, че да останеш офлайн за една седмица е най-голямата инвестиция и луксозният избор, защото изисква активна воля. Платформата му помага на общности лице в лице да се свързват с брандове, докато хората се уморяват от онлайн взаимодействията.

Социалните мрежи и приложенията за запознанства са намалили усилията за срещи, но техният ефект вече е спорен. През последните години много приложения изискват абонаменти или изместват потребителите в класации, което води до спад в активността. Тенденции като „Sit at the bar September“ и „Off the apps October“ насърчават синглите да се срещат на живо.

Приложения за реални срещи и дигитален детокс

Снимка: MoitePari.bg

Нови приложения, насърчаващи офлайн социални контакти, преживяват възход. Например 222 събира непознати на вечери срещу такса, а Timeleft и Pie свързват хора с общи интереси. Kanso организира събития без телефони, като създава среда за истински срещи. Основателят на Kanso, Ранди Гинсбърг, сравнява дигиталния детокс с упражнения и здравословно хранене, като отбелязва, че внедряването на тези практики изисква време и ресурси.

За участниците тези събития представляват „третото място“ – възможност за социални контакти извън онлайн света. Юми Темпъл, специалистка по връзки с обществеността от Денвър, създава трайно приятелство след вечеря с Timeleft. Тя подчертава, че срещите на живо са катализатор, който събира хората и ги мотивира да изградят нови връзки.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук