Как „Фантомът на операта“ се превърна в едно от най-касовите представления на Бродуей за всички времена

Кои са останалите мюзикъли, които попадат в същата класация?

 

Игран пред над 160 милиона души в 46 държави в 195 града, с разходи от 952 000 до един милион долара на седмица, „Фантомът от операта“ е едно от най-успешните произведения за всички времена. Обичан от малки и големи, Фантомът се завръща на българска сцена, за да разкаже за последен път трагичната история на един неразбран гении. В предишна наша публикация разбихме разходите, нужни за поставянето на продукцията, днес ще ви разкажем защо „Фантомът на операта“ е един от най-касовите представления на Бродуей за всички времена.

Каква е общата печалба?

По данни на Forbes, представлението печели средно 2,75 милиона долара на седмица между 2 януари и заключителното си представяне на 16 април. Като последната му седмица на Бродуей печели 3,74 милиона долара и има средна цена на билет от 287 долара, като отделни билети достигат до 1498 долара.

Общата печалба, по данни на Forbes, за всичките 35 години, в които е представян на сцена, е на стойност от 1,36 милиарда долара.

Какви маркетингови трикове прилага

Мюзикълът се играе на сцена от далечната 1988г. Цели поколения са израснали с историята на Фантома.  Но какво го прави толкова успешен? Историята? Музиката? Изпълненията? Да, всички те играят роля, но нека не забравяме за успешните промоционални кампании на шоуто, които му помогнаха да стане глобалната сензация, каквато е днес. По данни на Digital resource първият успех идва от там, че продукцията успя да създаде запомняща се идентичност на марката.

Използване на генерирано от потребителите съдържание също е друг трик, който помага за имиджа на продукцията. Първата стъпка е да идентифицирате вашата целева аудитория и да определите в кои социални медийни платформи са най-активни. Това позволява да създавате съдържание, което резонира с тях и ги насърчава да се ангажират с марката, която продавате.

Кои са останалите мюзикъли в списъка

Въпреки, че е един от най-дългите, „Фантомът на операта“ не е най-касовият мюзикъл. На първо място в класацията застава „Цар лъв“ с печалба от 8,2 милиарда долара в световен мащаб. В списъка следват “Злосторница” с печалба от 1 милиард долара, „Магьосникът от Оз“ с печалба от 1,48 милиона долара и „Хамилтън“ с печалба от 854 милиона долара.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст