Големите вериги са готови за еврото
От Сдружението за модерна търговия разказват за подготовката
Вече можете да разберете кой е необвързан докато пазарувате
През последния месец в Испания се появи нова тенденция в света на срещите. Хората използват необичайни символи, като ананас и маруля, за да сигнализират, че са отворени за нови запознанства, докато пазаруват в супермаркета. Стотици необвързаните се редят на опашка в популярна верига от супермаркети, за да вземат няколко артикула с надежда да намерят партньор.
В контекста на новата испанска тенденция, когато поставите ананас в пазарската количка, сигнализирате желание за нова връзка. Идеята е проста – ако пазарувате и искате да дадете знак на околните, че сте отворени за запознанства – взимате ананас. Ако той е обърнат с "главата" надолу, това означава активно търсене на партньор. Процесът е завършен, когато бутнете количката си в секцията за вино на магазина, и се надявате, че привлекателен за вас човек ще отговори положително.Готовите да направят първата крачка, трябва закачливо да блъскат колички с купувача, на когото са се спрели.
Друг популярен продукт е марулята, която се разваля бързо и трябва да се консумира до няколко дни. Избралите нея дават препратка, че към момента предпочитат краткотрайни отношения или флирт.
За разлика от тях, някои необвързани взимат леща. В контекста на новите тенденции за срещи, тя показа зрялост и дългосрочни намерения. Ако човек пазарува и постави пакет леща в количката си на видно място, той е готов за по-задълбочена връзка, която излиза извън рамките на флирта.
Супермаркетите, които обикновено са място за ежедневни дейности, се превръщат в неочаквано социално пространство, където хората могат да срещнат бъдещ партньор. За разлика от онлайн приложенията за запознанства, този метод предлага директна среща на живо, която започва с усмивка и приятелски жест.
Тенденцията бързо набира популярност в социалните мрежи, където много хора споделят опита си. В Twitter и Instagram могат да се намерят хаштагове като #PineappleDating и #LettuceLove, където потребители разказват за своите преживявания в супермаркетите. За някои това е забавен начин да флиртуват, докато за други е просто повод да се усмихнат или да започнат разговор със случаен човек.
От Сдружението за модерна търговия разказват за подготовката
Европейският вегетариански съюз заяви, че е "много удовлетворен" от решението
Япония продължава да е дом на едни от най-дълголетните хора в света