Коронацията на крал Чарлз III струва на данъкоплатците 72 млн. паунда
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Adidas е завела над 90 дела и е подписала повече от 200 споразумения, свързани с търговската марка
Компанията за спортни стоки Adidas не е успяла да докаже, че използването на райета върху дрехите на луксозната марка Thom Browne нарушава дизайна и запазената марка на гиганта за спортно облекло с три ивици, казва Reuters.
Журито установи, че дизайнът с 3 успоредни ивици на модната къща няма вероятност да предизвика объркване сред потребителите с продуктите на Adidas, слагайки край на започналия на 3 януари процес.
Том Браун твърди, че наред с други неща дизайнът му има различен брой ивици.
Говорител на Adidas каза в имейл, че компанията е разочарована от присъдата, но ще „продължи да налага бдително интелектуалната си собственост“.
Говорител на Thom Browne каза, че компанията е доволна от присъдата.
Adidas започна да съди марката на нюйоркския дизайнер Thom Browne през 2021 г., твърдейки, че моделите с четири ивици върху обувките и спортните облекла на марката нарушават правата на интелектуалната собственост на трите ивици.
Adidas е завела над 90 дела и е подписала повече от 200 споразумения, свързани с търговската марка, според съдебните документи по делото. Том Браун е използвал дизайн с три ивици и преди това върху дрехите си, променяйки го на дизайн с четири ивици, след като Adidas възрази през 2007 г.
Том Браун каза, че объркване между дизайните на компаниите е малко вероятно, защото компаниите "работят на различни пазари, обслужват различни клиенти и предлагат своите продукти на поразително различни цени". Освен това се казва, че райетата са общ елемент на дизайна на облеклото.
Adidas планираше да поиска от съдебните заседатели над 7,8 млн. долара обезщетение, плюс допълнителни наказателни обезщетения и намаляване на продажбите на марката, които са в нарушение, според съдебна документация, както и съдебна заповед, която да спре имитаторите да използват дизайните.
52 % от лондончани не смятат, че коронацията трябва да се плаща от данъкоплатците
Дизайнът се основава на руска междуконтинентална балистична ракета
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса