Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Победителят ще бъде избран на случаен принцип
Международната верига за бързо хранене Subway, предлага безплатни сандвичи за цял живот на един късметлия, който се съгласи да промени законно първото си име на „Subway“. Според компанията близо 10 000 души са отговорили на предложението само за четири дни, казва Forbes.
Subway ще избере един победител от тези близо 10 000 души, който ще получи 50 000 долара в подаръчни карти, както и 750 долара за покриване на съдебните такси в САЩ, свързани с промяната на името. Компанията приемаше заявки за участие в конкурса онлайн от 1 до 4 август.
Победителят ще бъде избран на случаен принцип по-късно този месец, съгласно правилата. Това не е първият път, когато Subway има подобна смела кампания.
През 2022 г. Subway даде на Джеймс Кунц от Форт Колинс, Колорадо, безплатни сандвичи за цял живот на стойност 50 000 долара – след като той си направи татуировка с логото на последната промоция на Subway, „Subway Series“, съобщава предаването TODAY на NBC.
В момента Subway търси корпоративен купувач. Компанията потвърди пред Wall Street Journal през февруари, че е наела JPMorgan Chase като съветник за продажба на стойност 10 млрд. долара. С около 37 000 магазина за сандвичи по целия свят и около 22 000 в САЩ, Subway е най-голямата верига ресторанти в САЩ по брой места.
Дългогодишната стратегия на компанията за агресивно разширяване на нови местоположения чрез магазини, собственост на франчайзополучатели, го изведе до пиковия му приход от 18 милиарда долара през 2012 г.
През февруари обаче компанията заяви, че 2022 г. е „година за поставяне на рекорди“ и се похвали с 9,2% увеличение на продажбите в същите ресторанти спрямо 2021 г. и 29,1% увеличение спрямо 2020 г. Компанията, която е базирана в Милфорд, Кънектикът , е собственост на семействата на своите вече починали основатели, Фред ДеЛука и Питър Бък, повече от пет десетилетия.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб