
Създателят на куклата Labubu вече е по-богат от основателя на PayPal
Скокът от над 250% в цената на акциите на Pop Mart изстреля състоянието на Уан Нин
Първата страна, която прие новия имидж, беше Германия
Ако някога сте били в САЩ, вероятно сте забелязали, че логата на ресторантите на McDonald’s не са в зелено и жълто, а в червено и жълто.
В началото на 2000 г. McDonald’s е изправен пред огромен натиск от европейски активистки групи и екологични организации по отношение на бизнес тактиките си. Тъй като натискът нараства, компанията решава, че е време да предприеме действия, за да спрат критиките, казва The Junkie.
През 2007 г. компанията обяви серия от екологични и социални инициативи в цяла Европа, целящи да докажат, че компанията е екологична. Например, включиха екологично охлаждане, преминаха към нехидрогенирано олио за готвене. Менютата също бяха променени с въвеждането на органично мляко, устойчиво отгледано кафе и препечени деликатесни сандвичи.
И така, за да направят промяната емблематична и за да могат ресторантите им да отразяват тази нова марка, класическият червен цвят е заменен с градински зелен.
Първата страна, която прие новия имидж, беше Германия, като всичките им ресторанти преминаха към новата цветова схема за период от две години. Други европейски страни ги последваха и затова днес всички ресторанти на компаията за бързо хранене в Европа имат зелен фон зад тези емблематични Златни арки.
Е, през 2007 г. компанията реши, че други части на света, като САЩ, не са готови за промяна като тази. Но през 2012 г. решението е беше, че зеленото постепенно трябва да замести всички червени знаци.
Всъщност тази промяна ще засегне не само външния вид на ресторантите, но и интериорния дизайн: вместо стандартния декор от пластмасови столове и пейки, гигантът за бързо хранене иска да проектира (по образ на Starbucks) приглушени кафяви, и дървени маси вместо фибростъкло. Така че да, смяната на всичките им ресторанти с тази нова цветова палитра е просто въпрос на време.
Скокът от над 250% в цената на акциите на Pop Mart изстреля състоянието на Уан Нин
Колата е персонализирана за Кралицата – с цвят Tonga Green, кожен интериор Oxford Sand, както и дървени панели
Решението е част от актуализираната средносрочна бюджетна прогноза за периода 2025-2028 г.