Голяма верига за бързо хранене пусна бургер с 20 резена сирене, вместо месо (ВИДЕО)

„Това не е шега. Това е наистина“, каза компанията в публикация в социалните медии

Компанията за бързо хранене Burger King предизвиква фурор в Тайланд с новото си предложение: бургер без месо и поразително огромно количество сирене.

Веригата нарича това „истински чийзбургер“, а той представлява питка, пълна с 20 резена американско сирене, казва CNN.

Артикулът беше пуснат в тайландските менюта в неделя на намалена цена от 109 тайландски бата (3,1 долара) в сравнение с обичайната цена от 380 бата (10,9 долара). Сандвичът стана хит в TikTok.

„Това не е шега. Това е наистина“, каза компанията в публикация в социалните медии.

Добавянето към менюто на това предложение е пример за това как франчайзите за бързо хранене по света се стремят да спечелят нови последователи, като пускат странни или привличащи окото опции в менюто, които се надяват да се разпространят в социалните медии.

В САЩ Burger King направи и друг удар със своя Whopper - печен на пламък бургер с говеждо месо, което също се появи в платформи като TikTok.

Ресторантите също така непрекъснато адаптират своите предложения, за да отговарят на местните вкусове в различните страни. В Тайланд сиренето е особено популярно сред младите клиенти и е обичайно млечният продукт да се поръсва върху всякакви ястия.

Менюто на Burger King в страната също включва бургери кацу със сьомга, очевидно намигване към предпочитанията на потребителите за здравословна алтернатива на говеждото.

Веригата в Тайланд е собственост на Minor International, местна хотелиерска група, която е един от най-големите собственици на ресторанти в Азия.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст