
Нов закон за търговията с аграрни стоки ще разработва държавата
Има завишение на цените при млечните продукти, коментира земеделският министър
„Това не е шега. Това е наистина“, каза компанията в публикация в социалните медии
Компанията за бързо хранене Burger King предизвиква фурор в Тайланд с новото си предложение: бургер без месо и поразително огромно количество сирене.
Веригата нарича това „истински чийзбургер“, а той представлява питка, пълна с 20 резена американско сирене, казва CNN.
Артикулът беше пуснат в тайландските менюта в неделя на намалена цена от 109 тайландски бата (3,1 долара) в сравнение с обичайната цена от 380 бата (10,9 долара). Сандвичът стана хит в TikTok.
„Това не е шега. Това е наистина“, каза компанията в публикация в социалните медии.
Добавянето към менюто на това предложение е пример за това как франчайзите за бързо хранене по света се стремят да спечелят нови последователи, като пускат странни или привличащи окото опции в менюто, които се надяват да се разпространят в социалните медии.
В САЩ Burger King направи и друг удар със своя Whopper - печен на пламък бургер с говеждо месо, което също се появи в платформи като TikTok.
Ресторантите също така непрекъснато адаптират своите предложения, за да отговарят на местните вкусове в различните страни. В Тайланд сиренето е особено популярно сред младите клиенти и е обичайно млечният продукт да се поръсва върху всякакви ястия.
Менюто на Burger King в страната също включва бургери кацу със сьомга, очевидно намигване към предпочитанията на потребителите за здравословна алтернатива на говеждото.
Веригата в Тайланд е собственост на Minor International, местна хотелиерска група, която е един от най-големите собственици на ресторанти в Азия.
Има завишение на цените при млечните продукти, коментира земеделският министър
Спрени от продажба са и меки играчки
Въпреки че пускането на пазара беше дългоочаквано, новите функции на телефона не успяха да впечатлят някои фенове