Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Напитките също могат да се харесат на потребителите, които се грижат за здравето си
Гигантската верига за кафе ще пусне своята линия „Oleato“ в своите около 24 италиански кафенета и планира да изпробва линията и в Южна Калифорния тази пролет. Великобритания, Япония и Близкият изток ще последват италианците по-късно тази година.
Идеята се ражда от пътуване на напускащият главен изпълнителен директор Хауърд Шулц в Италия това лято, където той става свидетел как сицилианците пият зехтин като част от ежедневния си ритуал. Той също започва да пие зехтин заедно с кафето си всеки ден и решава, че Starbucks трябва да опита да смеси двете течности заедно.
Първоначалната гама от напитки на Oleato ще бъде като „надградена“ версия със зехтин в Caffé Latte на Starbucks, Iced Shaken Espresso и под формата на студена пяна. Зехтинът Partanna се задушава с овесено мляко за лате, разклаща се в ледената напитка еспресо и се влива с пяна от ванилова сладка сметана, за да се създаде „златната“ пяна, която покрива студените напитки.
Допълнителна лъжица зехтин Partanna също ще бъде на разположение за поръчка като начин за персонализиране на напитките.
Един от основните начини, по които клиентите на Starbucks избират да персонализират кафето си, е чрез промяна на текстурата, каза Брюър. Студената пяна, която веригата за кафе пусна през 2018 г., е един от най-поръчваните модификатори, който насочи потребителите към по-честото пиене на повече студени напитки.
Студените напитки представляват повече от три четвърти от поръчките за напитки през ноември. По-конкретно ледените еспресо напитки са най-голямата категория на Starbucks по обем на продажбите и най-бързо развиващият се сегмент, поради което компанията избра да включи Iced Shaken Espresso в лансирането на Oleato.
Oleato напитките също могат да се харесат на потребителите, които се грижат за здравето си, каза Брюър. Проучванията показват, че консумацията на зехтин може да намали възпалението и да помогне за здравето на сърцето. Знаменитости, включително Кортни Кардашиян, одобриха пиенето му, докато стартъпи като Saint Supply продават собствения си зехтин специално за пиене, а не за готвене.
Стартирането на Oleato е връзката с първото пътуване на Шулц до Италия през 1983 г., когато той беше маркетинг директор на Starbucks. Докато е там, той посещава еспресо барове и се вдъхновява да пренесе същата култура в САЩ. Шефовете му не са съгласни с идеята, така че Шулц създава своя собствена верига за кафе, наречена Il Giornale, и в крайна сметка купува Starbucks, сливайки двете вериги и превръщането на компанията в гиганта, който е днес.
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови