„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Payhawk заяви, че се насочва към придобивания, с които да увеличи присъствието си на този пазар
Стартъпът за корпоративни разплащания Payhawk заяви пред CNBC, че планира сливания и придобивания, за да увеличи присъствието си в САЩ и да се справи с големи играчи в тази област като SAP.
и подкрепените от рисков капитал фирми Brex и Ramp.
Стартъпът заяви, че търси да придобие американска компания или компании на етап „серия А“ от своето развитие, което се отнася за стартъпи на ранен етап, които вече са набрали значителен кръг от финансиране.
В интервю за CNBC Христо Борисов, главен изпълнителен директор и съосновател на Payhawk, заяви, че смята, че фирмата му има по-добро „съответствие между продукта и пазара“ от конкурентите си, които са получили оценки в размер на няколко милиарда долара, като са раздавали безплатни корпоративни карти на други стартъпи.
„Виждаме възможност да имаме много по-добра икономика на единица в този бизнес“, каза Борисов на конференцията Money 20/20 в Амстердам. „Смятаме, че компании като Brex и Ramp все още не са намерили силна пазарна пригодност на продукта за това, което ще бъде този потенциален пазар.“
Payhawk е корпоративна платформа за управление на разходите, която издава смарт карти на служителите на клиентите, за да извършват плащания и да следят разходите си. Сред клиентите й са Decathlon и Vinted.
В САЩ Payhawk си партнира с American Express в рамките на програмата Sync Commercial Partner на гиганта за кредитни карти. Това му позволява да издава виртуални карти, които печелят награди въз основа на разходите на потребителите.
Payhawk отбеляза огромен ръст през първото тримесечие, съобщиха от компанията. Тя разкри, че приходите са нараснали с 84% в световен мащаб на годишна база, а продажбите са скочили със 127% във Великобритания - пазар, който сега съставлява 27% от общите приходи.
Ръстът на Payhawk се дължи на значителното увеличение на броя на клиентите. Фирмата съобщи, че през трите месеца до края на март е отбелязала 58% увеличение на клиентите на годишна база, като основен двигател отново е Великобритания.
Сега Payhawk иска да увеличи мащабно присъствието си в САЩ - и според Борисов сливанията и придобиванията ще бъдат ключът към този растеж.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.