Бан на социалните мрежи за деца. Ще проработи ли?
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
Кой какво печели от сдeлката между най-добрия български тенисист и Payhawk?
Payhawk, първата компания еднорог в България, обяви по време на пресконференция, че Григор Димитров, българският тенисист в ATP Топ 10, е новият глобален посланик на компанията.
По думи на компанията партньорството между Григор Димитров и Payhawk идва естествено, защото и двете имена започват пътя си от България, за да достигнат до глобални успехи. Григор е първият български тенисист, спечелил титла от ATP серията, който продължава да отбелязва успехи на глобалната сцена, а Payhawk са първата компания-еднорог в страната с оценка на 1 млрд. долара, която вече има офиси в 8 държави по света.
Като част от договора за спонсорство тенис екипът на Григор ще включва логото на Payhawk, а той ще участва в различни финансови събития, организирани в синхрон с календарите на ATP и ITF.
"Като личност Григор е изключително успешен и носи забележителен състезателен дух, но също така той е скромен, умерен и сериозен професионалист. Той наистина олицетворява някои от уникалните ценности, които насърчаваме в културата на целия ни екип, което от своя страна допринася към нашата иновативност и към авангардните продукти, които предлагаме на пазара. С това партньорство Payhawk ще разшири глобалните си амбиции и ще предостави на Григор цялата подкрепа, от която се нуждае, за да се представя на най-високото си ниво навсякъде по света", Христо Борисов, главен изпълнителен директор и съосновател на Payhawk.
"За мен е чест да застана рамо до рамо с компания, която споделя същата визия, страст към успеха и амбиция за позитивна промяна в обществото като мен. Спортът е чудесен начин за обединяване на хората и затова с нетърпение очаквам да подкрепя Payhawk да продължават невероятната си работа за създаване на повече възможности на технологичната сцена и за нейното развитие", каза Григор Димитров.
Payhawk е компания, основана от българите Христо Борисов, Бойко Караджов и Константин Дженгозов. Тя работи в сферата на финтех по решения за управление на разходите за местни и международни компании в над 32 държави да бъдат максимално ефективни и да контролират разходите в голям мащаб. С офиси в София, Лондон, Берлин, Барселона, Париж, Амстердам, Вилнюс и Ню Йорк, клиентите на Payhawk включват водещи имена като Discordia, Speedy, Decathlon, Chaos Group, HRS и Quantive.
ВИЖТЕ повече за историята на компанията ТУК:
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб
През тази година 75,9 % от регистрираните автомобили са бензинови