
S&P: В България идва шокова стагфлация - ръст на цените без адекватен ръст на доходите
S&P все пак запазва кредитния ни рейтинг и перспектива
Дори и тези, които се усъмнят в дадено съдържание не винаги сравняват поднесената информация от други източници
Само 38,1% от интернет потребителите в България посочват, че са срещали в новинарски сайтове или социални медии информация, която , която считат за невярна или съмнителна.
Това означава, че 61.9% или почти две трети от всички потребители у нас не са подложили на по-задълбочен анализ това, което са прочели или гледали онлайн. Данните са от проучване на Националния статистически институт.
Не всеки обаче, който е преценил, че поднесената му информация не отговаря на представите му за достоверност, е решил да се задълбочи и да я провери допълнително.
Това са направили по-малко от половината(41,7%) читатели или потребители на социалните мрежи усъмнили се в съдържанието, на което са попаднали.
Как проверяваме написаното и видяното в интернет?
Когато потребителите в България решат да сверят видяното те най-често търсят други източници(71,15%), от които могат да сверят информацията.
Почти половината(46%) от скептичните читатели решават да проследят последвалата дискусия по дадена тема, която се намира в нейната секция с коментари. Допълнителни данни и мнения извън интернет пространството търсят (41%) от по-критичните читатели.
S&P все пак запазва кредитния ни рейтинг и перспектива
В конкретните страници се достъпват игри, свързани с онлайн казино и лотарийни игри
За последните 8 години (2014-2021) постъпленията от залагания са 985,4 млн. лв.