Летище в наша съседна страна ще е първото, което ще използва 100% зелена енергия
Голямата зелена инвестиция вече е в напреднал етап на строителство
Някои компании предплатиха за рекламен спот и след това се отказаха. Защо?
Fox – каналът, който ще излъчва тазгодишния мач на Super Bowl, първоначално поиска около 7 милиона долара за 30 секунди рекламно време по време на спортното събитие, казва The Crunch.
Мрежата е продала най-малко 10 от рекламните си спотове за Super Bowl за над 8 милиона долара всеки.
Сумата от 7 милиона долара вече беше рекорд, така че 8 милиона долара поставя летвата още по-високо за мача през следващата година.
Сделките за 8 милиона долара бяха направени сравнително наскоро, след като някои очаквани спонсори се опитаха да се откажат от своите рекламни часове.
Защо някои компании се отказват от рекламите си на Super Bowl?
Компаниите изтеглят своите реклами от Super Bowl по най-различни причини: Понякога запазват време месеци предварително, но след това решават, че нямат перфектното 30-секундно видео, за което да похарчат парите си. Тази година горските пожари в Калифорния например накараха един от основните рекламодатели State Farm Insurance, да отстъпи.
Въпреки това Super Bowl не връща пари. Ако компанията реши да не се възползва от закупеното време, те се разпределят между други предавания на Fox.
Във всеки случай има повече от достатъчно компании, нетърпеливи да ги заменят, поради което Fox успя да спечели 8 милиона долара.
Кои компании ще имат реклами на Super Bowl?
Някои от рекламодателите, които обявиха по-рано, че ще се включат са Pepsi, Anheuser-Busch InBev, Squarespace и Stellantis.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Голямата зелена инвестиция вече е в напреднал етап на строителство
Откога влиза в сила увеличението?
Първата дама похарчила и 174 000 долара за нощувка в Торонто