1 USD
1.89243 BGN
Петрол
76.75 $/барел
Bitcoin
$98,264.8

Цените на билетите за Super Bowl рязко спадат

Свят

Каква е причината?

Най-евтиният билет за Super Bowl LIX в Ню Орлиънс е паднал под 4 000 долара на вторичния пазар, според прекупвача TickPick, отбелязвайки 30% спад през последната седмица - и повече от 50% по-евтин в сравнение с миналогодишния рекорден Super Bowl, съобщава CNN. 

  • Chiefs, които се изправят срещу Filadelfia Eagles в неделя, се надяват да станат първият отбор, спечелил три поредни пъти Super Bowl.
  • Въпреки че този исторически подвиг е на дневен ред, феновете очевидно не са развълнувани да похарчат големи суми.

Има няколко потенциални причини, свързани с тазгодишния град-домакин - и може би лека доза умора от Chiefs. 

Миналогодишният мач между Kansas City Chiefs и San Francisco 49ers беше най-скъпият Super Bowl в историята, отчасти защото за първи път се проведе в Меката на партитата Лас Вегас. Въпреки това Ню Орлиънс „няма същата привлекателност“ като Лас Вегас - каза главният изпълнителен директор на TickPick Брет Голдбърг.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

По-големият капацитет на местата в Ню Орлиънс също води до по-ниски цени, каза Голдбърг. Caesars Superdome разполага с около 74 000 места, докато стадионът Allegiant в Лас Вегас е с около 65 000 места. Градът домакин също така все още се възстановява от терористичното нападение миналия месец, когато мъж вкара пикап в тълпата и откри огън, убивайки 14 души и ранявайки най-малко 35.

Освен това значение има и самата среща. Футболните фенове са отегчени от третото поредно участие на Chiefs в Super Bowl, в резултат на което TickPick „вижда по-малък интерес от страна на феновете, които искат да присъстват“, казва Голдбърг пред CNN. 

Въпреки че билетите за Super Bowl не поставят рекорди, дългоочакваните телевизионни реклами ги поставят. Fox е продала поне 10 от рекламните си клипове на Super Bowl за по 8 млн. долара всеки, потвърди пред CNN човек, който е пряко запознат с въпроса. Първоначално мрежата е искала около 7 млн. долара за 30 секунди рекламно време по време на мача.

Сделките за 8 млн. долара са сключени сравнително наскоро, каза източникът, след като някои очаквани спонсори са поискали да се откажат от рекламните си времеви слотове. 

Началото на Super Bowl LIX е насрочено за 18:30 ч. по Гринуич в неделя. Мачът се излъчва по Fox и за първи път се предава безплатно по Tubi.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации