Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Компанията за парфюми регистрира 17% ръст на приходите миналата година
Dior разшири гамата си от аромати и грижа за кожата на бебета, прозиведени от известния парфюмерист Франсис Куркджиан и пусна линията Baby Dior. Ароматът Bonne Étoile има нотки на сочна круша, памук и листенца и е е по скоро като ароматна вода или много лек парфюм.
Формулата е създадена без алкохол, за да се избегне дразнене. Dior го описва като "първата стъпка на бебето в ароматите".
Дебютира и гама от три части за грижа за кожата. Линията Bonne Étoile включва почистващия мус La Mousse Très Fondante, овлажнителя Le Lait Très Tendre и L’Eau Très Fraîche, почистващ продукт за много чувствителна кожа.
Със съставки като биомиметични липиди, гамата се опитва да се хареса на родители, разбиращи от грижа за кожата, които вероятно имат свои собствени внимателно подбрани процедури.
Акцентът на линията обаче е бутилка унисекс парфюм за 230 долара, която се предлага в зелени или розови бутилки.
Според Business of Fashion, красотата и ароматите са най-важни за притежавания от LVMH Christian Dior, който регистрира 17% ръст на приходите миналата година. Най-вече поради силните продажби на популярните си аромати J'Adore и Sauvage - като последният е най-продаваният аромат в света.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб