Еволюцията на красотата: Козметична компания и Лувърът с интересно партньорство
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.
Крайният срок за регистрация в инициативата на Асоциация “Активни потребители” е 20 юли
Около 300 лева по-малко ще струва закупен климатик в колективна покупка. Това съобщава Асоциация “Активни потребители”, която организира кампанията.
За да се включат в колективната покупка, потребителите трябва да се регистрират за участие. След това, ще получат достъп до преференциална оферта с ваучер за отстъпка, и сами да вземат решение дали да направят покупката. Според асоциацията, кампанията има за цел да обедини голям брой хора за колективно закупуване на висококачествени климатици, като по този начин ще осигури по-ниска цена в сравнение с тази на пазара, без компромис в качеството.
За да гарантира качеството на предлаганите климатици, Асоциация “Активни потребители” е провела независимо лабораторно изпитване на 43 модела с фокус върху тяхната ефективност, а резултатите са обявени публично. Така потребителите ще са сигурни, че в кампанията могат да се предлагат само модели с много добра оценка. От асоциацията предоставят и калкулатор, който измерва необходимата мощност на климатика спрямо квадратурата на помещението, за да може участниците да преценят дали уредите от офертата са подходящи за техния дом.
,,Големият брой поръчки ще осигури на потребителите качествени климатици под пазарните цени. Колективната покупка може да спести на всяко домакинство между 270 и 308 лева още при покупката, а при дългосрочна експлоатация спестяванията нарастват, тъй като сме включили само проверени модели с много нисък разход на енергия. Цените на устройствата са с включен монтаж, като изрично са уговорени какви монтажни дейности се включват в цената, за да избегнем скрити такси и некоректни доставчици. ” Така Богомил Николов, изпълнителен директор на Българската национална асоциация “Активни потребители” коментира първата в България инициатива за колективна покупка
В търговската оферта, която потребителите получават след безплатната регистрация, са включени четири модела с мощност 2,5 и 3,5 киловата, които са получили високи оценки в теста на качеството. Кампанията ще продължи до 20 юли, но количествата са ограничени и не са гарантирани до крайния срок на кампанията.
Най-голямата козметична компания в света генерира 32,4 млрд. евро за първите 9 месеца на 2024 г.
Успешна ли ще бъде нова стратегия?
Компанията беше най-развитият производител на батерии на континента