Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Това казва председателят на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов.
Вече има първа оферта от търговец в кампанията за групова покупка на климатици, казва председателят на Асоциация "" Богомил Николов пред БТА.
Кампанията ще продължи няколко месеца, ще изчакаме да се съберат оферти и ще изберем най-изгодната, каза още той и допълни, че до около месец предложенията на търговците ще бъдат обявени. Тогава може да има "вторичен бум" от потребители, защото те в момента не виждат за какво се записват, обясни Николов.
Как можеш да участваш в кампанията?
Желаещите да си купят климатик, могат да се запишат на сайта на кампанията безплатно и необвързващо, и след получаване на офертата да преценят дали искат да сключат договор за покупка.
Каква е целта на груповата покупка?
Целта е покупка на по-ниска цена, като при групови кампании в други страни спестяванията са били в размер на 10-20%.
Според Николов сайтът за групови покупки е модел за борба с инфлацията, като организацията търси качествени артикули вместо клиента.
До момента над 200 души са се записали да си купят климатик по този начин. От асоциацията планират това да е първата от редица кампании, като изтъкват, че груповите поръчки са позната практика в Западна Европа.
Ето за какво да внимават потребителите около Великден:
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб