
Савитри Джиндал - Желязната лейди на индустрията в Индия
Тя е най-богатата дама в Индия
Какво означава "бранд"?
Брандът представлява продукт, услуга или идея, която се отличава публично от останалите подобни продукти, услуги или концепции. Идеята е да бъде лесно разпознаваема, споделяна и предлагана на пазара. Името на бранда обозначава конкретния продукт, услуга или концепция. Процесът на създаване и разпространение на това име се нарича брандиране. То може да обхваща както цялостната корпоративна идентичност, така и индивидуални имена на продукти или услуги.
Обикновено брандовете се защитават от неоторизирано използване чрез регистрация на търговска марка или марка за услуга, извършвана от оторизиран орган – обикновено държавна институция. Преди подаване на заявление за регистрация на търговска марка или марка за услуга, е необходимо да се установи дали името вече не се използва от друг. Въпреки че можете да направите това самостоятелно, често се предпочита да се ангажира адвокатска кантора, специализирана в издирване на търговски марки и управление на процеса по регистрация.
Щом се потвърди, че името не е заето, можете да започнете да използвате своя бранд като търговска марка, обозначавайки го със символа „TM“, когато за първи път се появява онлайн или в публичното пространство. Често брандът се визуализира чрез лого – графично изображение, което представя марката.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Тя е най-богатата дама в Индия
Преди началото на театралния сезон се срещаме с екипа на куклената постановка „Братята с лъвски сърца“ от Астрид Линдгрен
Амбицията на компанията е да се затвърди като значим играч на южноамериканския пазар