
Обновиха Националния план за въвеждане на еврото в България
Основните промени в документа са свързани с периода и правилата на двойно обозначаване на цените
Амбицията на компанията е да се затвърди като значим играч на южноамериканския пазар
Българската технологична компания и производител на умни устройства за дома и бизнеса Shelly Group прави първата си стратегическа крачка към страните от Латинска Америка. Дружеството стъпва на пазара в Парагвай в сътрудничество с NewZone, местен дистрибутор и ексклузивен представител на Apple iPhone в страната, съобщиха от технологичната компания.
Главният търговски директор на Shelly Мирче Атанасовски коментира, че така компанията засилва глобалното си присъствие и укрепва дългосрочната си стратегия за растеж.
Чрез партньорството от компанията ще пуснат на парагвайския пазар иновативни IoT решения и умни устройства, които улесняват управлението на дома и офиса и спомагат за по-висока енергийна ефективност. Компанията работи както в сегмента B2C, така и B2B.
Shelly Group присъства на повече от 100 пазара с над 26,5 млн. продадени устройства. Фирмата има офиси в седем държави, включително САЩ, Китай, Германия и Нидерландия, и е сред малкото български компании, които се търгуват както на Българската фондова борса, така и на Франкфуртската фондова борса.
С навлизането на пазара в Парагвай, Shelly стъпва в регион, който все повече залага на дигитализация и умни технологии, като амбицията е да се затвърди като значим играч на южноамериканския пазар, според официалното съобщение.
Пазарната капитализация на Shelly Group към цена на затваряне на 24 септември е 944,219 млн. евро.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Основните промени в документа са свързани с периода и правилата на двойно обозначаване на цените
Някои модели издържат над 20 часа без нужда от зареждане
Sofia Ring Mall, The Mall, Paradise Center и Serdika Center вече посрещат клиентите на Болерон