Нов инструмент на Instagram, който нулира всички препоръчани публикации

Технологии

Как може да нулирате препоръчаното съдържание от приложението?

 

Instagram тества нова функция, която позволява на хората да премахнат напълно цялото съдържание, което им се препоръчва. Новият инструмент за "нулиране",  който според BBC ще бъде достъпен в световен мащаб "скоро" - ефективно почиства потребителския канал от съдържание, предложено от алгоритъма на сайта. Въпреки възможноста за "почистване", от Instagram казват, че препоръките ще започнат да се персонализират отново с течение на времето.

Защо се тества тази функция?

Тестването идва, когато Instagram обяви набор от нови функции, насочени към подобряване на благосъстоянието на хората в платформата. Това включват нови регулации за безопасност включително и новите акаунти за тийнейджъри. Медийният регулатор на Великобритания Ofcom приветства съобщението, но каза, че ще са необходими повече действия, за да направят социалните медии безопасни.

Как да нулирате?

Meta, която притежава Instagram, казва, че новата система ще бъде достъпна за всички, включително тези с тийнейджърски акаунти, и ще позволи на хората да нулират своите препоръки „само с едно докосване“. Потребителите, които искат да обновят емисиите си, ще могат да изберат да нулират предложеното съдържание от екрана „предпочитания за съдържание“.

Оттам ще бъдат попитани дали искат да спрат да следват акаунтите, чиито публикации им се показват най-често. В този момент потребителите могат да нулират своите емисии.

Снимка: Getty Images

Хората, които използват Instagram, вече могат да имат известно влияние върху това, което им се препоръчва, като казват на алгоритъма дали се интересуват от публикации, които виждат или не. TikTok вече има подобна функция, където хората могат да нулират своята емисия „За вас“, като следват няколко стъпки.

Ходът на Instagram идва преди прилагането на Закона за онлайн безопасност през декември, който ще постави тиктакащ часовник за технологичните фирми. Компании като Meta ще имат три месеца, за да оценят рисковете от нелегално съдържание, появяващо се онлайн, и ще трябва да предприемат стъпки, за да го блокират.

Отделно, регулаторът ще финализира своите практически кодекси за безопасност на децата през април 2025 г., които трябва да включват изискване към фирмите да предоставят на децата повече контрол върху това, което виждат в своите емисии в социалните медийни платформи.

 

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст