Зеленият преход: Българският форум, който развълнува COP29
В Green Transition Forum в българския павилион на COP29 се преплитат глобални проблеми и български успехи
Това ограничение въжи за страните от ЕС
Потребителите на Facebook и Instagram в страните от Европейския съюз ще могат да ги ползват, без да им бъдат предлагани много персонализирани реклами. Технологичната корпорация Meta ще им предостави тази възможност дори и да не са абонирани за платените версии на нейните социални мрежи, предаде Associated press, цитирано от БТА.
Рекламите в социалните мрежи
Meta от около година предлага на потребителите си в страните от ЕС да се абонират срещу определена месечна такса за версиите на Facebook и Instagram без реклами. Европейските регулаторни органи обаче обвиняват американската технологична корпорация, че на практика ощетява потребителите.
Какво означава "по-малко персонализирани реклами"?
Сега Meta посочва в своя онлайн блог, че през идните седмици на потребителите на Facebook и Instagram в Евросъюза ще бъде предоставена и трета възможност, освен абонамент или версии с персонализирани реклами. Те ще имат право да изберат версия на някоя от двете социални мрежи, при която ще им бъда предлагани "по-малко персонализирани" реклами. Това означава, че на потребителите ще бъдат предлагани реклами, които са насочени към тях само въз основа на това, което са разглеждали през последните два часа от текущата си сесия във "Фейсбук" и "Инстаграм". Тези реклами ще бъдат насочвани към потребителите и въз основа на "минимална лична информация", която са предоставили на онлайн платформите, като възраст, местоположение и пол.
В Green Transition Forum в българския павилион на COP29 се преплитат глобални проблеми и български успехи
Кой е собственикът на новия конкурент на X ?
Къде е най-доброто и най-лошото качество на пътя?