1 USD
1.69586 BGN
Петрол
63.78 $/барел
Bitcoin
$102,647.0

Как да създадете социални мрежи за вашия бизнес?

Как да управлявате съдържание?

За да изградите присъствие в социалните медии за вашия бизнес, първо трябва да определите целите си и да разберете каква е вашата целева аудитория. Можете да изберете платформите, на които тя е найактивна и след това да съставите редакционен календар и стратегия за съдържание. Ето няколко насоки за създаване и поддържане на платформи за вашия бизнес.

Снимка: iStock
 

Планиране на стратегията

Определете какво точно искате да постигнете със социалните медии, например повишаване на разпознаваемостта на марката, привличане на трафик към сайта или подобряване на обслужването на клиентите. След това идентифицирайте своята аудитория. Разберете кои са вашите клиенти, къде прекарват онлайн времето си и какъв тип съдържание намират за интересно, пише uschamber. 

Създаване и управление на съдържание

Създайте календар за съдържание и планирайте публикациите предварително, така че да имате постоянен поток. Фокусирайте се върху визуалното - изображения, видеа, GIFове. Бъдете последователни и публикувайте редовно и в моменти, когато аудиторията ви е онлайн, така публикуването ви няма да е случайно, а стратегическо.

Снимка: bTV

Следете резултатите си, като използвате аналитични инструменти, за да видите какво работи колко хора взаимодействат с публикациите ви, какъв трафик идва от тях, какви са конверсиите.

Допълнителни съвети и акценти

При разработването на стратегията си за социални медии уверете се, че целите ви са SMART (специфични, измерими, достижими, релевантни и с времеви рамки). Анализирайте конкурентите си, за да разберете какво публикуват и какъв ангажимент получават. Важно е редовно да оптимизирате профилите си, като осигурите пълна информация и последователен визуален облик. 

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM 

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук