Той бе шампион във Формула 1, а сега набира милиони за нов фонд за рисков капитал
От Формулa 1 до Силициевaтa долинa: Нико Розберг влизa в светa нa рисковия кaпитaл
Посоката на бъдещето е кодове, съдържащи биометрични данни
Google продължава да се стреми към създаване на бъдеще, в което хората няма да се нуждаят от парола за сигурно влизане в акаунти, пише CNBC.
Компанията обяви в публикация в блога си, че след положителни отзиви от потребителите превръща паролите в опция по подразбиране за личните акаунти в Google.
Passkeys, които Google започна да използва през май, са по-сигурна и по-бърза алтернатива на паролите и правят така, че на хората да не им се налага да помнят многобройни пароли, заявиха от Google.
Passkeys са по-сигурни, тъй като премахват възможността паролата ви да бъде открадната, както чрез хакерски атаки, така и чрез случайно споделяне.
Passkeys работят с разпознаване на лица, сканиране на пръстови отпечатъци или ПИН код, което прави фишинг атаките неефективни при изтриване на пароли.
Дори ако изгубите устройството си, някой ще се нуждае от биометричната ви информация или ПИН кода, за да влезе в системата, се казва в публикация в блога на Google. Те използват форма на криптография, която е в състояние да потвърди, че устройството разполага с паролата, и паролата може да бъде достъпна само чрез биометричната информация или ПИН кода.
"Ще ви държим в течение за това къде още можете да започнете да използвате passkeys в други онлайн акаунти", се казва в блога на Google. "Междувременно ще продължим да насърчаваме индустрията да премине към използването на passkeys, за да превърне паролите в отживелица."
Потребителите, които предпочитат пароли, могат да откажат да използват опцията за ключове, се казва в публикацията в блога на Google.
Все по-голям брой приложения и компании използват пароли. YouTube, Търсене, Карти, Uber и eBay позволяват на хората да използват ключове за влизане.
От Формулa 1 до Силициевaтa долинa: Нико Розберг влизa в светa нa рисковия кaпитaл
Замърсяването става по-сериозно и е през цялата година, показват данни на организацията
Как да намерите най-изходните оферти?