Популярен създател на съдържание разкри колко от своята компания притежава
Компанията се оценява на стойност от 5 млрд. долара
Google цели да позиционира устройството си като алтернатива на iPhone
В новата си рекламна кампания за Pixel 10, Google открито се подигра на конкурента си Apple заради забавянето при пускането на новите изкуствени интелигентни функции на Siri. Видеото иронизира продължаващото изчакване на потребителите за обещания от Apple AI – който, макар и представен още през юни 2024 г., все още не е наличен за масова употреба. Google намеква, че бъдещето е вече тук – но не при Apple, предаде Business Insider.
Рекламата, чийто глас зад кадър коментира с доза сарказъм, поставя под въпрос колко дълго потребителите трябва да чакат дадена функция, обявена като "идваща скоро". „Ако си купите нов телефон заради функция, която ще бъде пусната скоро, но тя е такава от цяла година, бихте могли да промените определението си за скоро – или просто да смените телефона си“, гласи посланието на кампанията. Финалният кадър включва лозунга „Искайте повече от телефона си“, заедно с обявената премиерна дата – 20 август.
С този маркетингов ход Google не само цели да повиши интереса към Pixel 10, но и ясно позиционира устройството си като алтернатива на iPhone в ерата на изкуствения интелект. Рекламата използва визуални похвати, напомнящи за стилистиката на Apple – черен фон, анимация и фокус върху детайлите, но съдържанието носи насмешка към закъснелите амбиции на конкурента. Музикалният избор с намигване към хип-хоп културата добавя младежки, бунтарски тон.
Apple представи своето обновено виртуално асистентно решение – Apple Intelligence – по време на Световната конференция за разработчици (WWDC) през юни 2024 г. Част от функциите бяха интегрирани в iOS 18, която се очаква да дебютира през септември, но ключовият компонент – усъвършенстваната Siri, базирана на генеративен AI – така и не достигна до крайните потребители. Компанията официално отложи старта още през март, което рядко се случва при нея.
Говорителката на Apple Жаклин Рой обяви през март, че "ще ни отнеме повече време, отколкото очаквахме, за да внедрим тези функции", добавяйки, че Apple очаква да ги пусне през 2025 г. Google очевидно вижда възможност в тази несигурност. Компанията използва забавянето на Apple като основа за критика, с надеждата да убеди разочаровани iPhone потребители да преминат към Pixel 10.
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Компанията се оценява на стойност от 5 млрд. долара
Най-очарователните кътчета, за тези, които търсят коледен стил и лукс
Ето коя е страната