
Над 127 млн. пътници е превозило метрото в София през 2024 година
Метрото в София има 52 км трасе и 47 станции
Новото лого ще бъде придружено и с нов слоган
Новото лого получава познатите два шеврона, които са вдъхновени от успеха на първата компания на Андре Ситроен – металообработваща фирма, която произвежда колела с форма на шеврон, съобщава Top Gear.
Под логото е добавен и нов шрифт. Новата комбинация направи своя дебют върху ексцентричен концептуален автомобил, преди да бъде пусната официално в гамата автомобили на компанията от средата на 2023 г.
Новото лого ще бъде придружено и с нов слоган, гласящ: „Нищо не ни движи като Citroën“.
Новата идентичност на марката ще включва и чифт нови автомобилни цветове. Единият (Monte Carlo Blue) е вдъхновен от традиционен цвят, който Citroen използва при 2CV и DS, докато „Infra-Red“ очевидно ще бъде „по-енергичен и отличителен“.
„Докато започваме вероятно най-вълнуващата глава в нашата знаменита 103-годишна история, моментът е подходящ Citroën да приеме модерен и съвременен нов облик“, каза главният изпълнителен директор на компанията Винсент Кобе.
„Нашата нова идентичност е елегантен символ на напредъка, докато придвижваме нашите клиенти към дръзки, ориентирани към бъдещето превозни средства, които предизвикват традиционните индустриални правила, и емоционално, като гарантираме, че цялото им изживяване – особено преминаването на електричество – ще бъде по-достъпно, удобно и приятно, каквото и да са техните желания и нужди.”
Метрото в София има 52 км трасе и 47 станции
AI крие рискове, ако не бъдат въведени добри политики
Според прогнозите инфлацията в страната ще надхвърли 9% до края на годината