
Потребителското доверие в САЩ се срина до нивата от началото на пандемията
Очакванията за бъдещите перспективи за доходите са песимистични за първи път от пет години
В резултатите няма да има реклами и компанията няма да получава комисионни от покупки
OpenAI обяви, че функциите за уеб търсене в ChatGPT вече са обновени и потребителите могат да възползват от персонализирани продуктови препоръки с изображения, отзиви и директни връзки за покупка, предаде Reuters.
Функцията за търсене набра популярност след въвеждането си през миналата година и се превърна в един от най-търсените инструменти, с над 1 млрд. търсения през последната седмица.
Актуализацията ще бъде достъпна в стандартния модел с изкуствен интелект GPT-4o. Тя ще бъде активна за всички потребители на ChatGPT по целия свят, включително ползващите различните нива Pro, Plus и Free, както и за тези, които ползват услугата, без да влизат в системата.
Потребителите ще получават персонализирани препоръки за продукти в категории като мода, красота, стоки за дома и електроника, когато задават конкретни въпроси.
От OpenAI уточняват, че в резултатите няма да има реклами и компанията няма да получава комисионни от покупки, направени през платформата на ChatGPT. Показаните продукти ще бъдат подбрани независимо, въз основа на структурирани метаданни от външни източници, като цени, описания и потребителски отзиви.
Ходът идва в момент, когато OpenAI се стреми да оспори господството на Alphabet в търсачките, като предлага алтернатива, по-ориентирана към потребителя, за разлика от резултатите от търсенето на Google, които са пълни с реклами.
През февруари седмично активните потребители на OpenAI надхвърлиха 400 млн., съобщи говорител на компанията пред информационната агенция.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Очакванията за бъдещите перспективи за доходите са песимистични за първи път от пет години
Ето какво сочат данните от проучване