
Цветята на сватбата на Джеф Безос струват 45 години труд на служител в Amazon
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Инструментът ще помага на потребителите да търсят и пазаруват продукти
Amazon обяви нов асистент с изкуствен интелект за пазаруване, наречен Rufus, съобщава CNBC.
Инструментът е предназначен да помага на потребителите да търсят и пазаруват продукти. Купувачите въвеждат или изричат въпрос в лентата за търсене в мобилното приложение на Amazon и в долната част на екрана им се появява прозорец за чат. Потребителите могат да задават разговорни въпроси, като например: "Какви са разликите между обувките за бягане на пътека и за шосе?" или "Сравнете кафемашините за кафе".
"Rufus значително подобрява това колко лесно е за клиентите да намират и откриват най-добрите продукти, които отговарят на техните нужди", се казва в публикация в блога на Amazon.
За да отговори на въпросите, Rufus използва продуктовия каталог на Amazon, отзивите на клиентите и въпросите и отговорите, както и информация от цялата мрежа, заявиха от компанията.
Amazon заяви, че тества функцията с малка подгрупа потребители в САЩ, но възнамерява да я въведе в цялата страна през следващите седмици.
Главният изпълнителен директор Анди Джаси заяви, че компанията планира да включи генеративния изкуствен интелект във всички свои дейности. Amazon вероятно ще предостави актуална информация за усилията си в областта на изкуствения интелект, когато отчете приходите си за четвъртото тримесечие.
През последните месеци Amazon пусна множество инструменти и услуги с изкуствен интелект, възползвайки се от възторга, предизвикан от ChatGPT на OpenAI. Компанията тества инструменти с изкуствен интелект, които отговарят на въпроси на купувачите и обобщават отзиви, както и функция с изкуствен интелект, която помага на продавачите от трети страни да пишат обяви. Извън бизнеса си с търговия на дребно Amazon представи Q, чатбот за бизнеса, и Bedrock - генеративна услуга с изкуствен интелект за клиенти на облачни услуги.
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Компаниите са топ 100 в Централна и Източна Европа
Над 108 000 домакинства в Румъния са сменили доставчиците си на електроенергия през юни