1 USD
1.89518 BGN
Петрол
76.25 $/барел
Bitcoin
$98,024.5

Защо Starbucks раздава безплатно кафе този понеделник?

Свят

Безплатната цена е свързана с по-мащабни промени

Този понеделник Starbucks предлага рядка промоция - безплатно кафе. Това се случва под ръководството на главния изпълнителен директор Браян Никъл. Заради Super Bowl веригата кафенета предлага еда безплатна чаша, съобщава CNN.

Как може да получите безплатно кафе?

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Снимка: iStock

Ето как да получите безплатната напитка. Членовете на програмата за лоялни клиенти Starbucks Rewards могат да активират купон, който ще се появи в приложението Starbucks в понеделник за едно безплатно горещо или студено кафе с голям размер. Те могат да осребрят купона в понеделник, като поръчат в приложението или лично в магазините. 

Безплатната цена е свързана с по-мащабни промени, които Никъл въвежда в Starbucks, и които ще бъдат в центъра на рекламите, излъчвани в неделя преди и след Super Bowl по Fox. Първият 60-секунден от рекламата показват баристи, които отварят локация на Starbucks за деня и пишат върху чаши , с глас зад кадър, който казва "Starbucks, който обичате, се завръща...здравейте отново." А 15-секундна реклама ще популяризира сделката от понеделник.

Това обаче не засяга българските или европейските потребители. 

Промените в Starbucks

Снимка: iStock

Наскоро Starbucks накара служителите си да започнат пишат прости, персонализирани съобщения върху чашите, като добри пожелания или „здравей отново“ за редовните клиенти. Някои баристи на Starbucks обаче споделят пред CNN, че изписването на съобщения върху всяка чаша е забавило темпото и е вид принуда. 

Други промени, въведени под ръководството на Никъл, включват промяната на атмосферата в локациите на Starbucks - например връщане на барове с подправки и предлагане на безплатни зареждания на някои напитки за клиенти, които стоят в магазина, за да се насладят на напитките си. Компанията също промени името си на Starbucks Coffee Company, за да подсили своите корени на кафето.

През следващите месеци Никъл планира да намали с 30% менюто на Starbucks , за да опрости своите предложения, да намали времето за изчакване и да подобри изживяването на клиентите.

Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN

 

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации