1 USD
1.89445 BGN
Петрол
76.68 $/барел
Bitcoin
$95,877.6

Заради турбуленция: Без нудли в самолета

Свят

Защо се предприема това?

Ако пътувате с полет на Korean Air, скоро може да забележите, че в менюто ви липсва нещо - чаша разтворими нудли. От 15 август превозвачът ще спре да сервира нудли на пътниците в икономична класа, съобщава BBC. 

Компанията заяви, че повишеният риск от турбуленция, тесните пътеки и пътниците, които седят близо един до друг, могат да означават, че "инцидентите с изгаряне се случват често". Пътниците от бизнес и първа класа обаче ще продължат да се наслаждават на този вид храна. 

Ястието отдавна е любимо на пътниците и е нещо, с което превозвачът е широко известен. Мнозина хвалят факта, че тя се предлага безплатно при поискване.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

В изявление превозвачът заяви, че от 2019 г. насам броят на случаите на турбуленция по време на неговите полети се е удвоил.

Той добави, че в икономичната класа се сервират няколко чаши с нудли наведнъж, като заяви, че "рискът от изгаряне е по-голям, когато пътниците са натъпкани един до друг". 

Но в бизнес и първа класа храната се носи поотделно на тези пътници, което намалява вероятността от разливане в случай на турбуленция, заяви превозвачът.

Досега корейският превозвач предоставяше нудли безплатно на пътниците на по-дългите маршрути. Сега обаче те ще бъдат заменени със сандвичи, пица и "Hot Pockets" - хрупкави кренвирши, пълни със сирене, месо и зеленчуци. Този ход предизвика дискусии в социалните медии. Някои потребители изразиха облекчение, докато други изтъкнаха, че превозвачът все още сервира други продукти, които могат да причинят изгаряния.
"Нима кафето и чаят не са горещи?", се казва в един от коментарите.

Друг обаче го нарече "много добро решение", като заяви, че винаги се е притеснявал, че ще се опари. Един потребител казва, че се е надявал разтворимите нудли да бъдат премахнати "заради миризмата". Korean Air заяви, че "ще продължи да търси методи за обслужване, които са безопасни и същевременно увеличават удобството и удовлетвореността на клиентите".
По-рано тази година Сингапурската авиокомпания заяви, че ще спре сервирането на топли напитки и ястия по време на турбуленция като част от "по-предпазлив подход".

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.