Хенри Форд взима и пази в епруветка последния дъх на Томас Едисон, но защо?
Създателят на Ford е един от най-могъщите хора в историята
Ястието ще се казва Chizza
Веригата за пържено пиле KFC създаде ново апетитно ястие. Започвайки от 26 февруари за ограничен период от време, KFC въвежда международния хит, Chizza ("cheet-za"), в менютата на KFC в САЩ. Това не е пица, това е Chizza: две 100% бяло месо Extra Crispy™ пържено пиле филета, покрити с пикантен сос маринара, разтопено сирене моцарела и хрупкави пеперони.
Chizza дебютира за първи път в менютата на KFC във Филипините през 2015 г. и оттогава ексклузивният продукт си проправи път по света до Корея, Тайван, Индия, Тайланд, Германия, Испания и Мексико, наред с други страни. Сега можете да изпитате глобалния феномен в САЩ.
„Пърженото пиле и пица си сътрудничат, за да създадат нещо още по-добро – Chizza“, каза Ник Чавес, CMO на KFC в САЩ.
Насладете се на Chizza самостоятелно или допълнете изживяването с комбинираното ястие, което включва Chizza, пържени картофи по тайна рецепта и средна напитка.
За да отпразнува своя дебют в Щатите, KFC ще трансформира своя ресторант на 242 E 14th St. в Ню Йорк в единствена по рода си „Chizzeria“, където клиентите ще могат да опитат Chizza преди всеки друг безплатно.
Като цяло, Chizza може да не е в състояние да замени нито пърженото пиле, нито пицата, но така или иначе е едни доста интересен продукт.
Също така временно се завръща в ресторантите на KFC в цялата страна Blackberry Lemonade, перфектната плодова и тръпчива напитка за освежаване на вкусовите рецептори, докато се наслаждавате на комбинираното ястие Chizza.
Създателят на Ford е един от най-могъщите хора в историята
На горните нива ще има търговска част, заведения за хранене и атракции, СПА център
Депутати от ГЕРБ предложиха промени в Закона за местните данъци и такси