
Цветята на сватбата на Джеф Безос струват 45 години труд на служител в Amazon
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Ястието ще се казва Chizza
Веригата за пържено пиле KFC създаде ново апетитно ястие. Започвайки от 26 февруари за ограничен период от време, KFC въвежда международния хит, Chizza ("cheet-za"), в менютата на KFC в САЩ. Това не е пица, това е Chizza: две 100% бяло месо Extra Crispy™ пържено пиле филета, покрити с пикантен сос маринара, разтопено сирене моцарела и хрупкави пеперони.
Chizza дебютира за първи път в менютата на KFC във Филипините през 2015 г. и оттогава ексклузивният продукт си проправи път по света до Корея, Тайван, Индия, Тайланд, Германия, Испания и Мексико, наред с други страни. Сега можете да изпитате глобалния феномен в САЩ.
„Пърженото пиле и пица си сътрудничат, за да създадат нещо още по-добро – Chizza“, каза Ник Чавес, CMO на KFC в САЩ.
Насладете се на Chizza самостоятелно или допълнете изживяването с комбинираното ястие, което включва Chizza, пържени картофи по тайна рецепта и средна напитка.
За да отпразнува своя дебют в Щатите, KFC ще трансформира своя ресторант на 242 E 14th St. в Ню Йорк в единствена по рода си „Chizzeria“, където клиентите ще могат да опитат Chizza преди всеки друг безплатно.
Като цяло, Chizza може да не е в състояние да замени нито пърженото пиле, нито пицата, но така или иначе е едни доста интересен продукт.
Също така временно се завръща в ресторантите на KFC в цялата страна Blackberry Lemonade, перфектната плодова и тръпчива напитка за освежаване на вкусовите рецептори, докато се наслаждавате на комбинираното ястие Chizza.
Според Forbes, цената на тържеството, възлиза на над 20 милиона долара
Компаниите са топ 100 в Централна и Източна Европа
Над 108 000 домакинства в Румъния са сменили доставчиците си на електроенергия през юни