
В тази страна са единствени два ресторанта на McDonald's изцяло за вегетарианци
Ето къде можете да ги посетите
Някои може да нарекат този ход маркетингов трик (наистина, кой иска да пие алкохол с вкус на сирене?)
Тази година се оказа ключова в промяната на политиката на няколко огромни вериги за бързо хранене и производители на чипсове и бързи закуски. Eggo и Doritos направиха алкохолни напитки с вкус на храна, които се харесаха на някои, а други изобщо не ги възприеха.
За голяма изненада Kentucky Fried Chicken (KFC) пусна напитка с ром, която върви с крилцата им. И това са само малка част от шепата марки, които влязоха в алкохолния бизнес през 2023 г.
Навлизането в алкохолния бизнес не е съвсем нова концепция за компаниите за храни и напитки или ресторантските вериги.
Arby's започна да продава две водки с вкус на пържени картофи (curly fry и crinkle fry) през 2021 г., а Oreo направи червено вино, което се съчетава с бисквитките Thins.
През 2022 г. Hardee's си партнира с пивоварна компания, за да създаде бира, направена от нейните бисквити за закуска, Hellman's създаде яйчен ликьор с вкус на майонеза, а Velveeta пусна мартини със сирене.
Някои може да нарекат този ход маркетингов трик (наистина, кой иска да пие алкохол с вкус на сирене?), но влизането в пазара с алкохол може да бъде печелившо за някои от тези марки. Всъщност напитките на Eggo и Arby, представени миналата година, бързо се разпродадоха след пускането им на пазара. Arby's каза, че нейната напитка с бърбън за 2022 г. е увеличила записванията в програмата за награди с 24%.
Харесва ви или не, изглежда, че алкохолът с вкус на лека закуска е тук, за да остане.
Ето къде можете да ги посетите
Платформата ще начислява допълнителна такса, ако добавите човек извън домакинството си
Продуктът е създаден специално за американския пазар