1 USD
1.82447 BGN
Петрол
Bitcoin
$62,986.0

Doritos, Oreo, KFC: Брандовете за бързо хранене пуснаха алкохолни напитки през 2023 г. (ВИДЕО+СНИМКИ)

Doritos, Oreo, KFC: Брандовете за бързо хранене пуснаха алкохолни напитки през 2023 г. (ВИДЕО+СНИМКИ)

Някои може да нарекат този ход маркетингов трик (наистина, кой иска да пие алкохол с вкус на сирене?)

Тази година се оказа ключова в промяната на политиката на няколко огромни вериги за бързо хранене и производители на чипсове и бързи закуски. Eggo и Doritos направиха алкохолни напитки с вкус на храна, които се харесаха на някои, а други изобщо не ги възприеха.

За голяма изненада Kentucky Fried Chicken (KFC) пусна напитка с ром, която върви с крилцата им. И това са само малка част от шепата марки, които влязоха в алкохолния бизнес през 2023 г.

Навлизането в алкохолния бизнес не е съвсем нова концепция за компаниите за храни и напитки или ресторантските вериги.

Arby's започна да продава две водки с вкус на пържени картофи (curly fry и crinkle fry) през 2021 г., а Oreo направи червено вино, което се съчетава с бисквитките Thins.

През 2022 г. Hardee's си партнира с пивоварна компания, за да създаде бира, направена от нейните бисквити за закуска, Hellman's създаде яйчен ликьор с вкус на майонеза, а Velveeta пусна мартини със сирене.

Някои може да нарекат този ход маркетингов трик (наистина, кой иска да пие алкохол с вкус на сирене?), но влизането в пазара с алкохол може да бъде печелившо за някои от тези марки. Всъщност напитките на Eggo и Arby, представени миналата година, бързо се разпродадоха след пускането им на пазара. Arby's каза, че нейната напитка с бърбън за 2022 г. е увеличила записванията в програмата за награди с 24%.

Харесва ви или не, изглежда, че алкохолът с вкус на лека закуска е тук, за да остане.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Свързани статии

Галерии