КЗП: При онлайн пазаруването ниската цена е повод за притеснение
Експертите със специални предупреждения за търговията в социалните мрежи
Клиентите ще плащат 10% по-малко, отколкото преди
Всеки, който обича да пие кафето си с различен вид мляко от обикновеното знае, че добавките се заплащат допълнително. От следващата седмица обаче клиентите на Starbucks вече няма да плащат за добавянето на растително мляко към поръчките си, предава CNN.
Ще плащат ли по-малко клиентите?
Компанията каза, че премахването на допълнителната такса за немлечно мляко означава, че клиентите, които я поискат, ще плащат около 10% по-малко, отколкото преди.
Поръчките със заместители на мляко се разпространиха в Starbucks през последните години, заедно с немлечни алтернативи в магазините за хранителни стоки. През 2021 г. Starbucks добави овесено към менюто си. Немлечното мляко се превърна във втората най-често срещана модификация на поръчката в Starbucks след добавянето на чаша еспресо.
Това е една от няколкото промени, които Starbucks направи при новия главен изпълнителен директор Брайън Никъл, който пое затруднената компания през септември. В сряда Starbucks отчете трето поредно тримесечие на спад в продажбите и спад на посещенията на клиенти.
Глобалните продажби на Starbucks в магазини, отворени поне една година, спаднаха със 7% през последното тримесечие, а броят на клиентските транзакции спадна с 8%.
Ще има ли увеличение на цените?
Starbucks се развива бързо под управлението на новия главен изпълнителен директор. Компанията намалява промоционалните оферти чрез мобилното си приложение, за да накара клиентите да плащат пълната цена за техните кафета и чайове. Никъл се стреми да препозиционира Starbucks като първокласна марка, която стои далеч от отстъпките.
Въпреки че намалява отстъпките, Никъл каза, че компанията не планира да повишава цените през следващата година. Starbucks повиши цените през последните години, което накара някои клиенти да спрат да купуват от веригата.
Други промени
Още една промяна, която смятат да направят от Starbucks е връщането на станциите за добавки като захар на самообслужване в магазините. Компанията ги премахна в началото на пандемията от Covid-19 през 2020 г.
Баристите, които изписват на ръка имената на клиентите върху поръчките си за напитки с маркер, също ще се завърнат, част от стратегията на главният изпълнителен директор е да пресъздаде атмосферата на кафенето в конгломерата и да добави „човешко докосване“.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Експертите със специални предупреждения за търговията в социалните мрежи
Целта е да се намали замърсяването на въздуха
Пътникопотокът надхвърля предишни върхове, но товарните превози бележат спад