6 европейски държави дават 130 млн.eвро за защита на биоразнообразието
Как финансирането помага за опазването на биоразнообразието?
От началото на ноември Starbucks преустановява силно рекламираната си гама кафета със зехтин
От началото на ноември Starbucks преустановява силно рекламираната си гама кафета със зехтин в САЩ и Канада, съобщава BBC. Съобщението идва по-малко от седмица, след като новият шеф Брайън Никъл да "раздвижи" менюто в опит да спечели обратно клиентите. Продажбите на фирмата се сриват, тъй като потребителите виждат бюджетите си притиснати от нарастващите разходи за живот.
Starbucks казва, че гамата от напитки Oleato все още ще се продава в някои магазини в Италия, Япония и Китай.
„Въпреки че това решение бе взето преди Брайън Никъл да поеме ролята на главен изпълнителен директор, решението за премахване на напитките е в съответствие с неговата стратегия за опростяване на нашето меню“, каза говорител на Starbucks пред BBC. Миналата седмица новият шеф обеща да опрости това, което описа като "прекалено сложно меню".
Кафето със зехтин
Стартирането на новото предложения бе част от опит за съживяване на богатствата на веригата.Гамата включва студено еспресо и лате със зехтин и овесено мляко. Продуктите са създадени от основателя на Starbucks Хауърд Шулц, който каза, че е бил вдъхновен от посещение в маслиновите горички на Сицилия.
Зехтинът е основен източник на здравословни мазнин, но това не означава непременно, че кафето със зехтин има дълбоки корени в италианската култура. Когато излезе първоначалното съобщение на Oleato, списание в Италия отговори на въпроса „Зехтинът в кафето нещо нормално ли е в Италия?“, отговорът бе категоричен - "Не, не е."
Как финансирането помага за опазването на биоразнообразието?
Как продължават да печелят те?
Как можете да получите безплатна ваксина?