
Разходите на работодател за труд нарастват най-много в строителството
България трета в ЕС по разходи за труд
Само YouTube е привлякъл 12,5% от всички телевизионни зрители през май
Стрийминг услугите изпревариха ефирната и кабелната телевизия в САЩ. През май те са привлекли повече зрители от двете традиционни форми на излъчване взети заедно, съобщи във вторник компанията за измерване на телевизионната аудитория Nielsen, цитирана от Reuters.
В месечния си доклад The Gauge, Nielsen отчита, че стриймингът е достигнал 44,8% от общото телевизионно потребление в САЩ през май. Това подчертава нарастващото господство на платформи като YouTube и Netflix, което се засилва вече четвърта поредна година.
Само YouTube е привлякъл 12,5% от всички телевизионни зрители през май, което го прави платформата с най-голям дял сред стрийминг услугите, съобщава Nielsen.
Популярност набират и безплатните стрийминг платформи с реклами, като PlutoTV на Paramount Global, Roku Channel и Tubi на Fox, които общо са привлекли 5,7% от телевизионната аудитория.
Според Nielsen, ефирната телевизия е представлявала 20% от гледането през май, а кабелната — 24%.
Ръстът на стрийминга, който получи значителен тласък по време на пандемията от COVID-19, когато хората бяха принудени да търсят забавление у дома, отразява по-широката трансформация в начина на потребление на медии. Все повече зрители предпочитат съдържание по заявка, вместо да следват традиционната телевизионна програма. Тази тенденция променя цялостния телевизионен пейзаж, с последици както за рекламодателите, така и за създателите на съдържание.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
България трета в ЕС по разходи за труд
Общата сума от търга достигна около 4,25 милиона долара
Евроскептичната реторика на гуверньора на централната банка засилва разделението около еврото