1 USD
1.81146 BGN
Петрол
72.44 $/барел
Bitcoin
$82,652.8

Стикерите срещу Мъск носят на производителя им по 90 000 долара на месец

Свят

MadPufferStickers печелят по 4 500 долара на ден от продажби на анти-Мъск артикули

Tesla може да е голям бизнес, но се оказва, че изработването на стикери срещу Илон Мъск за електромобилите също е доста печеливш страничен бизнес, пише Fortune.

От встъпването в длъжност на президента Тръмп и особено през последните няколко седмици, Tesla стана обект на атаки от протестиращи. Те хвърляха коктейли „Молотов“ по автомобили в Лас Вегас, стреляха по шоурум в Портланд и подпалиха зарядни станции в Бостън.

Причината за атаките е, че ръководителят на Департамента по правителствена ефективност (DOGE) и изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск взе редица спорни решения, като закриването на USAID (агенцията за чуждестранна помощ) и уволнението – а след това и повторното наемане – на 24 000 федерални служители.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

В опит да се дистанцират от Мъск и неговите политически възгледи – и за да предпазят автомобилите си от вандализъм – шофьорите на Tesla започнаха да използват стикери, за да изразят мнението си.

Матю Хилър започнал да продава тематични стикери за Tesla онлайн през януари 2023 г., но казва, че търсенето рязко се е увеличило след изборите.

Стикерите от неговия бизнес MadPufferStickers включват лозунги като „Купих това, преди Илон да полудее“.

След две години със сравнително средни продажби, нещата започнали да се развиват бързо. Сега бизнесът му прави по 4 500 долара от продажби на анти-Мъск артикули в натоварен ден. Само през последния месец приходите от Amazon възлизат на около 89 000 долара – и това преди да се добавят продажбите от eBay и Etsy (където първоначално са били пуснати стикерите за Tesla).

Хилър разказа, че първоначално му хрумнала идеята за стикери за Tesla, след като обмислял да си купи един от автомобилите, но не му допаднала идеята да подкрепя най-богатия човек на планетата.

„Взех решението да не подкрепям този човек и си помислих, че трябва да има и други хора като мен, които вече са купили Tesla и искат да се дистанцират от него“, обясни той.

Хилър, който работи в аквариум, вече правел и продавал стикери с изображения на риби, рибари и морски кончета. Създаването на стикер за Tesla не било трудно.

Първоначално Хилър си помислил, че хората няма да могат да намерят стикер за Tesla сред продуктите му с морските мотиви, но всичко се променило, когато Мъск официално подкрепил републиканския кандидат за президент през октомври 2024 година.

„Моментът, в който Мъск излезе на сцена с Тръмп за първи път, беше важен. Интересът се увеличи оттам. А на следващия ден след победата на Тръмп на изборите продажбите скочиха рязко. Най-вече след спорния поздрав на милиардера. Това увеличи продажбите от 300 на 500 на ден за една нощ“, казва собственикът на бизнеса за стикери.

Съдържанието е информативно и не представлява консултация, препоръка или съвет за вземане на инвестиционно решение.

Последни публикации

Бизнес Видео Подкаст

Виж всички предложения от брошурата тук