„Ние не сме Дисниленд": Възмущение в Рим заради „гладиаторските“ битки на Airbnb в Колизеума
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
В искът пише, че Temu се представа за Shein в социалната платформа X
Проблемите в рая за китайските онлайн магазини продължават. Shein съди съперника си Temu, като твърди, че е откраднал неговите дизайни и е изградил империя, използвайки фалшификации, нарушаване на интелектуалната собственост и измами, съобщава CNBC.
Искът е подаден в понеделник. Ироничното в случая е, че в момента Shein също се бори с подобни обвинения от марки като Levi Strauss и H&M.
В жалбата си Shein твърди, че Temu, собственост на PDD Holdings, само се представя като легитимен онлайн пазар и краде дизайни на други марки.
Какво пише в жалбата?
„Temu кара потребителите да изтеглят и използват тяхното мобилно приложение като им обещават изключително ниски цени. Но Temu не печели от продажбата на тези продукти, защото те са с толкова ниски цени, че трябва да субсидират всяка продажба. По този начин губят пари при всяка транзакция“, се казва в жалбата, предава CNBC.
Освен това Shein обвинява Temu, че един от служителите им е откраднал ценни търговски тайни. Заедно с това е разкрита и вътрешна информация за цените и стратегиите. Компанията стига дотам, че обвинява конкурента си за крадене на самоличност. В жалбата пише, че Temu се представя за Shein в социалната платформа X в опит погрешно да насочи клиентите. Прикачена е екранна снимка на реклама в Google, спонсорирана от Temu, която показва Shein в заглавието, но url адресът е на Temu.
Жалбата от 80 страници включва повече от дузина примери за дрехи и дизайни, за които се твърди, че Temu е откраднал. Shein поиска от съда да се произнесе в негова полза и да издаде заповед, която да забрани на конкуренцията да използва поверителна информация, наред с други искания.
Temu все още няма коментар по случая.
Съдебните процеси
Това не е първият път, в който двете компании се заплашват със съд. Миналата година Temu също съди Shein за нарушаване на авторски права и твърдения, че конкурентите им използват „мафиотски стил за сплашване на доставчиците“.
Търговците превзеха индустрията на бързата мода със своите изключително евтини продукти и способността им да реагират на тенденциите много по-бързо от своите конкуренти. И двете платформи натрупаха планина от критики, свързани с трудовите им практики, връзките им с китайското правителство и предполагаемото им използване на дизайни на други марки. Но това не им попречи да станат гиганти в онлайн търговията и да натрупат огромно богатство.
Туристи ще могат да участват в инсценирана битка в гладиаторско облекло
Не забравяйте да следите за тези въпроси, които интервюиращият може да използва, за да ви изпита
Данните на комисията по стоковите борси и тържищата показват още, че килограм краве сирене струва 11.39 лв, а кашкавал "Витоша" 17.23 лв.