
Заплатите в Microsoft: Колко плаща технологичният гигант на служителите си?
Компанията вече предлага бонуси за задържане на ключови кадри
Младите жени често са обект на онлайн тормоз
Почти половината от младите хора между 16 и 21 години биха предпочели да израснат в свят без интернет, сочи ново проучване на британската организация по стандартизация BSI. Въпреки че цифровите технологии са неразделна част от ежедневието им, много от младите участници в изследването изразяват недоволство от влиянието на интернет върху живота и психичното си здраве.
Изследването, проведено сред 1293 души, разкрива, че макар и силно обвързани с дигиталните технологии, младите хора от поколението Z търсят начин да се откъснат от тях. Над две трети от респондентите прекарват по два часа дневно в социалните мрежи, а 74% посочват, че времето им онлайн се е увеличило след пандемията от Covid-19. Въпреки това 68% признават, че след престой в интернет се чувстват по-зле.
Една от тревожните тенденции е липсата на откритост между младите хора и техните родители относно онлайн активностите им. 42% от участниците казват, че крият от родителите си какво правят онлайн, а значителна част признават, че са се представяли за други хора или са използвали фалшиви профили.
Макар технологиите да обещават връзка и достъп до информация, тя често излага младите на риск. Според главния изпълнителен директор на организацията, технологичните компании трябва да поставят на преден план сигурността, поверителността и психичното благополучие на потребителите, особено на тийнейджърите.
Данните показват ясно желание за повече регулация – близо 80% от анкетираните подкрепят въвеждането на законови изисквания към технологичните компании за интегриране на механизми за защита на личните данни и проверка на възрастта. Почти половината от тях са започнали да използват социални мрежи преди да навършат 13 години – възрастта, позволена от повечето платформи.
Изследването разкрива значими различия в онлайн преживяванията между половете. Младите жени по-често са обект на онлайн тормоз и изпитват натиск да се сравняват с другите по външен вид или начин на живот. Почти половината от тях правят това често, а 79% признават, че са купували продукти под влияние на социалните мрежи.
Последвайте businessnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте businessnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте businessnovinite.bg в LINKEDIN
Компанията вече предлага бонуси за задържане на ключови кадри
Автомобилните производители ще могат да кандидатстват за участие в програмата още от сряда
Папата възражда традицията за лятна ваканция извън града