Ще ги стигнем ли? Сравняваме средните пенсии в България и Германия
Ето какви пенсии взимат германците
За придобиването на някои модели желаещите чакат по 3 години
Изпълнителният директор на Ferrari казва, че почти една трета от новите купувачи са на възраст под 40 години, въпреки че списъците с чакащи се увеличават, пише CNBC.
Въпреки тригодишния списък с чакащи за някои от автомобилите, главният изпълнителен директор на Ferrari заяви, че компанията не планира да увеличи производството си, за да отговори на търсенето.
"Ние сме марка, която не търси обем", заяви главният изпълнителен директор на Ferrari Бенедето Виня пред CNBC. "Ние сме марка, която търси стойност и уважение към клиента. За нас клиентът е много, много важен."
"Клиентът придава стойност на нашите автомобили, защото са уникални, защото са ограничени, защото са ексклузивни", каза той. "Бихме могли да произвеждаме повече, но това няма смисъл. Ще обидим клиентите си."
Цената на акциите на компанията се е повишила с 44% през последната година, като оценката е по-висока от тази на Ford или General Motors, което създава натиск от страна на акционерите за продължаване на силния ръст на продажбите и обема.
И все пак, тъй като прочутата марка е изградена върху дефицита - и собствениците, които разчитат на ограничено производство, за да поддържат стойността на автомобилите си - от Ferrari се очаква също така да запази строг контрол върху производството.
Миналата година Ferrari произведе 13 221 автомобила, което е с 18,5% повече от 2021 г. Търсенето все още значително надвишава предлагането, като дилърите твърдят, че чакането за нов SUV и други модели вече е три или повече години. Много купувачи казват, че дори не могат да се включат в списъка на чакащите за автомобил, тъй като просто няма достатъчно производство.
Основателят на компанията Енцо Ферари е казал, че Ferrari ще произвежда "един автомобил по-малко, отколкото е търсенето на пазара". Днес недостигът е много по-голям, като някои анализатори твърдят, че компанията лесно може да продаде два пъти повече автомобили, отколкото произвежда. Ferrari строи нов завод за своите хибридни и електрически автомобили, но не е ясно с колко ще увеличи производството си.
Виня заяви, че въпреки ограниченото предлагане компанията продължава да разширява обхвата си сред по-младите и нови клиенти. Клиентската база на компанията се разширява вече 10 поредни тримесечия, а 30% от новите клиенти са на възраст под 40 години, каза той.
Виня допълни, че покупката на Ferrari никога не трябва да бъде лесна или бърза, тъй като това е най-амбициозният автомобил.
"Да се сдобиеш с Ferrari е преживяване, което започва от момента, в който за първи път видиш Ferrari", каза той. "Това не е нещо, което можете да получите много лесно."
Състезателно ДНК
Победите в автомобилните състезания от Формула 1 обаче също не идват лесно за Ferrari през последните години. В момента Ferrari е на четвърто място в отборното класиране във Формула 1, зад Red Bull, Mercedes и Aston Martin. Виня заяви, че основният фокус на отбора е върху подобряването на автомобила.
"Това е много важно за нас, защото нашето ДНК е състезателното", каза той. "Разполагаме с автомобил, който е най-бързият за нас досега, но не е най-бързият на пистата. Затова трябва да продължим да се подобряваме."
Виня цитира думите на Енцо Ферари: "Човекът, който дойде след мен, ще трябва да поеме едно много просто наследство - да запази желанието за прогрес, което е било преследвано в миналото."
"Това е, което трябва да правим, в състезанията и във всичко, което правим", каза Виня. "Трябва да продължим да работим."
Ето какви пенсии взимат германците
Идеята се заражда през далечната 1885 г.
Американската мечта обикновено включва постигане на просперитет и притежание на няколко важни неща