Никола Минков: „Черният петък“ в България вече е по цял месец (ВИДЕО)
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Тази кола има 8,4 млн. търсения в Google
Вярвате или не, статутът на най-популярната кола в тази категория се държи от кола, която въпреки дългогодишните обяви все още не е в продажба. След множество забавяния в производството, мнозина се съмняват, че скоро ще видят този автомобил по пътищата.
Познахте, това е Tesla Roadster. Първото поколение модели, базирани на Lotus, бяха спрени от производство преди десет години и днес са малко позабравени. Обратът настъпи през 2017 г., когато се появи нова концепция, която трябваше да върне автомобила по улиците с невероятно представяне.
Изминаха 6 години, а колата все още не е тръгнала по пътищата. Въпреки това Tesla Roadster има 8,4 млн. търсения в Google, 288 318 хаштага в Instagram и дори 242 млн. гледания в TikTok, което ѝ печели статута на най-популярната кола в интернет.
Според проучване, проведено от Confused.com през юни и въз основа на общия брой търсения за последните 12 месеца, второто място е за Nevera на Rimac с 2,3 млн. търсения в Google, 4739 хаштага в Instagram и 125 милиона гледания в TikTok.
Не по-назад на трето място е Lotus Evia, докато близнакът на Nevera Pininfarina Battista е четвърти.
Ако разгледаме всички тези електрически автомобили спрямо бензиновите конкуренти, разликите са драстични. Например, най-популярен е Audi R8 с 22,53 млн. търсения, а най-зле класираният Lamborghini, моделът Huracan, заема 10-то място с 8,4 милиона търсения.
Потребители си поръчват еднакви продукти за проба и после ги връщат, което е проблем за бизнеса
Забраната, която ще обхване платформи като X, TikTok, Facebook и Instagram
От компанията потвърдиха за проблем в световен мащаб